Nieuw PFB’r

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuw PFB’r

• Maker
    Discussie

• Timothy Willaert
    Deelnemer

Hallo iedereen,
      Ik ben nieuw op het forum,ik ben van Kortemark(West-vlaanderen).
      In het bezit van een 964 carrera 4 coupe granprix weiss… Bwj 1990 en ook mijn geboortejaar.
      Tevens ben ik ook autotechnieker en sleutel dan ook voornamelijk zelf aan de Porsche.
      Grts T.

image.jpeg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • XXX

De ene is een Turbo spoiler – Whale Tail’ – de andere is een Carrera spoiler. Is toch zo voor de 911 na 1983 en ook de 964.
        Vroeger had je nog een andere Turbo spoiler met 2 verzonken roosters, zulk ene;

Porsche-930-3_0-whale-tail.jpg

Attachments:
        • imagesYVCIJBO2.jpg

ja de gewone rs heeft geen …
          Geen idee als ze anders of hetzelfde is als de whale tail , ziet er op het eerste zicht dezelfde uit

Eerlijk gezegd was ik me niet bewust van het verschil. De “gewone” 964 RS heeft zelfs geen taartschep dacht ik?

Dat is toch de klassieke “Whale tail”….

Dat is em 😀 en dan nog in yellow

Ah, yes sir, I see!

BobM_of_MD.JPG

Hey, neen is een rs america spoiler is iets anders of een turbo spoiler

Gewoon van een 964 turbo toch?

Attachments:
                      • porsche-normal-2-3.jpg

Welkom mooie 964

Is wel een rare spoiler voor op een 964, of ligt dat aan mij?

Welkom…

De wereld is maar een dorp als we over Porsche kunnen lullen. En we leven maar ene keer dus geniet er van! :popcorn:

Bedankt allemaal voor de goeie ontvangst op het forum!
                            Ben verrast dat er zoveel mensen van de streek op het forum zitten, zou leuk zijn jullie te ontmoeten …

XXX

Welkom en de 964 staat er echt netjes bij :up:

Welkom op het forum!

Van een mede 20 (bijna 30jarige) Kortemarkenaar!

Hopelijk spot ik de wagen snel eens want het ziet er me een pareltje uit! :up:

Welkom op dit Forum heel mooie 964 en inderdaad op die leeftijd al zo een mooie klassieker op de oprit staan hebben :respect2:

Welkom op het forum.
                                    Goeie smaak :up: Ferme wagen voor een twintiger :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.