nieuw porscheforum NL

Home Forum Zeverhoekje nieuw porscheforum NL

• Dit onderwerp bevat 15 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie
  • 911_NL schrijft:

MI een slechte copy van iets dat al bijna 10 jaar bestaat 💡
    Ik zie vreemdgenoeg dat er toch een aantal forummers van hier, zich ook daar (op die slechte copy) thuis voelen 🙄
    Alsof 1 Nederlands EN 1 Belgisch Porscheforum niet genoeg te bieden heeft …..

ik frequenteer het oude NL P-forum onvoldoende om te weten wat er gaande is/was en kan niet met kennis van zaken oordelen. voor mij is het gevoel bij iedereen anders waar hij/zij zich goed of thuis voelt. en dat maakt ieder best voor zich uit.
    ik merk wel dat sponsors de overstap gemaakt hebben of alleszins beiden financieel ondersteunen.
    ik ben een kijkje gaan nemen op http://www.hetporscheforum.nl nadat cabriowim er hier een linkje naartoe had geplaatst.
    de tijd zal voor mij uitwijzen waar men op de meest volwassen en respectvolle manier met elkaar van gedachten (en informatie uit-)wisselt.

zo zong wijlen Bob Marley al anno 1992 …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Wim

Laat het ons hier lekker gezellig houden, en anders ga je het maar op het Nederlandse forum uitvechten. 😈 😆

Maar om een afsluiting te maken voor ik dit op slot gooi, en gewoon weer verder gaan voor wat dit forum is.(Porsche dus).
      Ik heb vrienden leren kennen op Porsche forum, deze zijn na ontevredenheid nu op Het Porsche forum te vinden.
      En jammer dat het zo allemaal is gelopen. 💡
      En aangezien ik met allen door de bocht wil blijven/kunnen gaan op beide forums, bemoei ik mij dus niet met die/deze verwikkelingen.

Sigrid schrijft: En aan mijn “bovenposter”: je bent vreselijk bevooroordeeld 😆

Hey – je zat met je karma toch op 13 ❓ 😈

geintjuh

Ach, als je PF.nl lang genoeg kent, dan weet je dat er sfeerbepalers zijn. Daarbij kan ik mijn hand in eigen boezem steken. Ben nogal recht door zee en heb daar meermaals mijn direkte mening gegeven. Sommigen onder jullie komen er wel, sommigen al bewust jaren niet. Ik schommel daar tussen.
          Dat er een nieuw forum is opgericht heeft allerlei redenen. Wil je ze weten dan stuur je maar een pm.
          Hoe ik er over denk. Laat ik het zo zeggen, ik kom er niet. En zou er ook meteen afgegooid worden als ik me wel zou inloggen onder mijn naam. Maar verder gaat het er heel democratisch aan toe 🙄

En aan mijn “bovenposter”: je bent vreselijk bevooroordeeld 😆

Verder de sponsors….betalen nog niets zegt men, alleen als er activiteiten georganiseerd gaan worden. Dus nu vooral een reclameboost in je gezicht, daar!

Lijkt me eenvoudig, als deelnemer aan dat forum mag je daar natuurlijk een mening over geven — iets wat ze ergens op die site ook aan de leden vragen ..

Voorbeeld – je gaat naar welke willekeurige site dan ook – maar vormt je een beeld van wat je te zien krijg voordat je op de URL klikt 💡

Een hoop sites voeren een zogeheten INTRO page … die kan je skippen of je kan er naar kijken en luisteren (zijn dan ook vaak bewegende beelden voorzien van muziek die iets met de organisatie achter de site heeft te maken).

Stel je wilt het nieuws lezen op De Standaard site en in plaats van een soort van krant zie je DIT 😕

Niet onaardig – maar niet waar je naar op zoek bent ➡ en dat gevoel heb ik dan ook bij HPF.

Maar misschien ben ik wel sterk bevooroordeeld

Wim

Kan best, maar wie ben ik om daar een mening over te geven. 😉

Als doorgewinterd lid zal je ongetwijfeld een directe link in je favorieten hebben staan, maar voor een newbee is het MI daar toch onplezierig binnen komen 💡

Wim

Hoeft niet hoor Olaf. 😉

deepee schrijft:
                    ik merk wel dat sponsors de overstap gemaakt hebben of alleszins beiden financieel ondersteunen.

Welke fora vergelijk je nu met elkaar ❓

Porscheforum.nl heeft in iedergeval geen sponsors en moet het van donaties hebben ➡ dit is altijd al zo geweest – en mede om geen tegenwerking van de Porsche-GmBh of PON te krijgen.

Ergo: onafhankelijk.

Dat het Porscheforum.be vrolijk adverteert heeft mij altijd al verbaast, maar stoort me niet in tegenstelling tot HPF, waar je eerst via een schreeuwende advertentiepagina binnen moet komen 😕

Wim

rjf schrijft:

Ook al een tijdje niet meer op pf.nl geweest. Het rommelde er vroeger al een beetje maar blijkbaar gaat de boel daar echt slecht.. Ach ik heb genoeg aan pf.be, heb geen zin om alles 3x te posten of 3x te lezen. Eerder iets voor mensen met teveel vrije tijd (werklozen, gepensioneerde, huisvrouwen, etc) 😉

Dank je voor het compliment. 😆

Maar om even er op terug te komen wat je in bovenstaande schrijft.
                      Zo zijn er in Nederland 3 Alfa Romeo fora, en die zijn alle drie druk bezocht,maar in het begin waren daar ook wat tegenstrijdigheden, maar nu is het onder verdeeld in het Alfa Petjes mensen, het gewone moderne Alfa forum, en een forum voor de Alfa oudjes.
                      Dus op zich niet slecht gegaan daar.

maar mooiste is natuurlijk om alles onder een dak te houden, maar zoveel mensen zoveel meningen, en die moeten ook gerespecteerd worden, daarvoor is de democratie. 😉

Anoniem

‘soort zoekt soort’, ieder zijn meug’,….. 😉
                        (oeps heb het hier niet over die liedjes zinger!)

Ik ken alleen “No woman, no cry” 8) 😆

Wim

deepee schrijft:

zo zong wijlen Bob Marley al anno 1992 …

Kende het nummer niet, maar het er even geplaatst, misschien ben ik niet alleen. 😳 😉

http://www.youtube.com/watch?v=_7kSjZ9LoIs

Wim

Zo zien we het graag Dave, de schouders eronder zetten. 😉

Er is plaats genoeg op het world wide web, en het is idd afhankelijk van persoon tot persoon wie zich waar al dan niet goed thuis voelt.

Zo heeft men mij vorige week ook gemeld dat men een nieuw belgisch Porscheforum aan het voorbereiden was. Daar is nu eenmaal niks tegen te beginnen, als je dat al zou willen, in elk dorp zijn er ook meerdere bakkers, dokters enz te vinden…

Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij wil, ik heb me een tijdje op de achtergrond gehouden, maar heb door een gesprek met één van onze moderatoren besloten om weer wat meer tijd vrij te maken voor het forum en mee aan de kar te trekken om er een nog aangenamer forum voor iedereen van te maken.

In dat opzicht sluit ik me aan bij Deepee, time will tell…

rjf

Ook al een tijdje niet meer op pf.nl geweest. Het rommelde er vroeger al een beetje maar blijkbaar gaat de boel daar echt slecht.. Ach ik heb genoeg aan pf.be, heb geen zin om alles 3x te posten of 3x te lezen. Eerder iets voor mensen met teveel vrije tijd (werklozen, gepensioneerde, huisvrouwen, etc) 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Het onderwerp ‘nieuw porscheforum NL’ is gesloten voor nieuwe reacties.