nieuw porschelid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw porschelid

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik tracht:-)me nogmaals voor te stellen, vorige keer is bijkbaar niet gelukt…
    Ik heb zopas een boxster 986 gekocht.
    Ik wil vooral cabrio rijden als het mooi weer is. Open dak en haren in de wind geeft een bijzonder gevoel van vrijheid,.
    Zijn er nog boxsterliefhebbers op het forum, dan wil ik het wel graag horen.
    Groeten aan iedereen, hopend dat het nu gaat lukken.
    Danny2

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • 2015-07-2120.13.55[50%].jpg

welkom danny
        en veel plezier met de Porsche
        :drink:

Ik heb hetzelfde probleem met de tablet. (Wordt bekeken)
          Inderdaad prachtige streek. Heb vorig jaar een week vanuit Bessèges de streek verkend met de Boxster. 2 X de Gorges de l’Ardêche gedaan en nog veel meer moois 🙂

Thanks Harley G. Ik zit nog in Z-Frankrijk en probeerde het herhaaldelijk met m’n tablet. Ik heb niet onder de knie hoe ik dat met een tablet moet verkleinen.Ik heb wel voortdurend spijt dat ik mijn boxster niet bij heb hier. Prachtig cabrio-weer in een mooie omgeving. ( de driehoek tussen Provence, Gard en Ardèche) Ik probeer het opnieuw als ik weer in België ben.
            Groetjes.

Best kleiner maken. Een paar Kb is voldoende anders geraakt hij niet opgeladen.

foto va mijn 986

ik probeer nog een keertje om een foto door te sturen

hallo danny2
                    hier nog een boxster fan welkom op het forum

Van harte welkom op het forum .
                      Een Boxster is :up:

thanks youyou, ik probeer het nog eens

[quote=”Danny2″ post=214966]Sorry, foto’s lukken me niet. Ik doe wellicht iets fout. Weten ullie wat ik mogelijk fout doe? Laat het me dan weten graag. ..[/quote]

1. max 2 foto’s in één post
                          2. max grootte van de foto’s 500 Kb. groter kukt niet en heeft geen zin (worden door forum toch klein afgebeeld).

Welkom op het Porsche forum :drink:

welkom Danny2, hier ook een boxsterfan, (porschefan) :first:
                              voor fotootjes gewoon, voeg bestand toe, fotootje selecteren, openen, dan voeg in klikken en dan toevoegen peesofkeek

Sorry, foto’s lukken me niet.
                                Ik doe wellicht iets fout.
                                Weten ullie wat ik mogelijk fout doe? Laat het me dan weten graag. ..Groetjes
                                Danny

Foto niet gelukt…
                                  Ik probeer het opnieuw.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.