nieuw porschelid

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuw porschelid

• Maker
    Discussie
  • Hallo,
    Ik tracht:-)me nogmaals voor te stellen, vorige keer is bijkbaar niet gelukt…
    Ik heb zopas een boxster 986 gekocht.
    Ik wil vooral cabrio rijden als het mooi weer is. Open dak en haren in de wind geeft een bijzonder gevoel van vrijheid,.
    Zijn er nog boxsterliefhebbers op het forum, dan wil ik het wel graag horen.
    Groeten aan iedereen, hopend dat het nu gaat lukken.
    Danny2

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • Hallo,
      Voor de vriendelijke ongelovigen stuur ik in de bijlage (als het me lukt) een foto van mijn boxster 986.Groetjes,
      Danny

Dag Harley G,
        Ik kan niet in Antwerpen of Mechelen aanwezig zijn Harley. Ik zit momenteel in Z-Frankrijk, in Salazac. Dat is bij afrit Bollene, ongeveer 30 km van Avignon. In de hoek van de Provence, de Gard en de Ardeche.
        Hele mooie streek, prachtig weer, ideaal eigenlijk voor de boxster cabrio…
        Groetjes en dank voor de tip.
        Danny

Welkom.

Welkom op dit forum ,mede Limburger! Walter is wel een Boxsterfanaat maar niet uit Limburg 😀
            Maar als je morgen naar de Porsche samenkomst in Antwerpen komt, ga je hem wel ontmoeten !

hey walter,
              ben je ook een boxsterfanaat uit limburg? Dan mag jeme graag contacteren
              groetjes

Morgen om 10h00 aan het Plaasjkaffee op linkeroever in Antwerpen en vermoedelijk vanaf 14h in Porsche Center Mechelen.
                Een aantal forummers zijn herkenbaar aan de oranje PFB lanyard.
                Je bent vanharte welkom!

hey deepee, Harley, Jorge, Jochen, Drip, en boxsterwater,
                  Dank voor jullie reactie.
                  We horen ( of zien ) mekaar wellicht nog wel
                  Groetjes,
                  Danny

Welkom Danny ,

Nog een Boxster fanaat maar helaas wapperen mijn haren niet meer in de wind maar het is nog steeds genieten in de cabrio .

XXX

Welkom Danny, top een Boxter.
                      Natuurlijk geloven wij hier juist niets tenzij er foto’s gepost worden :engeltje: :happydance: :engeltje:

Thks Wim. We zullen mekaar wellicht nog wel horen.

Dag Danny
                          Welkom op dit leuke forum.
                          Ik ben ex-Boxster fanaat, maar ik blijf het een top-auto vinden! Was mijn derde cabrio en veruit de leukste en de beste.
                          Rij nu een 996 coupe met schuifdak zodat we toch nog eens met de haren in de wind kunnen zitten.
                          Veel rijplezier en foto’s posten!

Welkom Danny! Mijn vorige was ook een Boxster en ik ben fanaat gebleven hoor.
                            Proficiat met je aankoop!

Welkom Danny!
                              Hier nog een Boxster fanaat!

welkom Danny !
                                de eerste boxsterliefhebber meldt zich, en er zullen er nog vele volgen :popcorn:

Wim

Hallo Danny, en welkom op het forum. :up:

Ik heb jou vorige voorstelling niet gezien, dus waarschijnlijk is er iets mis gegaan.
                                  Booster liefhebbers zijn hier genoeg, dus melden zich wel.

Heb je ook een paar foto’s van je Porsche, zien ze graag hier. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.