Nieuw porschistje op het forum

Home Forum Zeverhoekje Nieuw porschistje op het forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Eindelijk heb ik enkele minuten tijd gevonden om uit te leggen waarom ik de laatste maanden zo weinig online was op dit forum.

Op dinsdag 11 mei 2010 om 10u24 werden ik en mijn vriendin de trotse en fiere ouders van een lief, mooi, klein meisje Elisa Sara Laura. Volgens sommigen (groot en klein) is ze een perfect poppetje, 49cm groot en 2,815kg.

Hierdoor heb ik de renovatie van de kamers sneller moeten afwerken en daarom was ik de laatste maanden zelfs niet meer online.

Ik denk wel dat ze graag met de cabrio zal willen meerijden wegens:
    1. Ze is geboren op dezelfde dag als de geboorte van de cabrio maar dan 16jaar later (positief 😀 )
    2. Gisteren op stap geweest (niet met cabrio want nog te klein) en we merken dat ze graag in de wagen meerijdt. (positief 😀 )
    3. Ze houdt van het gebrom van motoren (positief 😀 )
    4. Ze houdt van water (negatief want heb luchtgekoelde 993 🙁 )

Ze heeft nog geen kennis kunnen maken met de cabrio maar dat zal wel in de nabije toekomst gebeuren 8)

Hier enkele fotos:

Attachments:
    • P1060464.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Gefeliciteerd Seta en je vrouwke.Geniet ervan.

Ook van hier nog een dikke proficiat toegewenst.

Correctie, binnen 14 jaar kunt ge de jonge gasten met hun brommerke wegjagen van bij uw voordeur… 😆 Ik heb nog 6 jaar respijt (hopelijk) 🙄

Plumber

proficiat jong
            ga nu al maar stillekes ne zaal zoeken voor de eerste communie want voor je het beseft zijn ze zeven jaar
            ah ja
            da durft snachts nog wel eens schreeuwen , maar dat gaat voorbij , na 20 jaar …… hahahah
            anyway
            geniet ervan !!!

rjf

Proficiat ❗

Proficiat !!!! geniet ervan!

Hmm, we zullen ook kleine t shirtjes moeten maken 😉
                  proficiat hé

Setakira,

Van harte gefeliciteerd!
                      Hopelijk niet teveel slappeloze nachten zodat er wat tijd overblijft om met de Porsche te rijden 😆

Groeten,

Plumber

Gefeliciteerd met zoveel moois 8)

gefeliciteerd, inderdaad een mooi poppetje 😀

PT

Van harte gefeliciteerd !!! Geniet ervan.

Anoniem

Proficiat hé !!!
                              Geniet er maar van maar vergeet ook niet van tijdig een toertje te doen met de 993.
                              Groeten.

Wim

Van harte gefeliciteerd met de kleine, ook voor de mama natuurlijk, en geniet ervan, want ze zijn te snel groot.

Anoniem

Hey, proficiat!
                                  Pas op…voor je het goed en wel beseft bolt Elisa met de cabrio van Uwen oprit om een stapje in de wereld te zetten! 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.