nieuw project bij CCR

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s nieuw project bij CCR

• Maker
    Discussie
  • omdat ik nog geen relevante foto’s had en geen webspace om foto’s te plaatsen heb ik nog nooit iets laten zien

maar nu zijn de eerste foto’s beschikbaar (met dank aan Wim en Timo)

http://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/l … allery_pi1 [dir]=4&cHash=0a97a8ab2c#c17

rest zal volgen, met mondjesmaat, er is geen haast bij (en ook Wim is er even tussenuit)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Wim

Is inderdaad een tijdje geleden, dus weer even up-daten. 😉
      356 staat nu op eigen beentjes, en is zover dat hij deze maand in de kleur gespoten gaat worden.
      Losse delen staan al in de controle lak, en carrosserie gaat dinsdag in de spuit plamuur.
      Eerst is alles afgehangen en gecontroleerd voor we dit gingen doen, zodat we straks mooie naden hebben.
      Hier een paar foto’s.

Als de carrosserie dan in de grondlak staat, zal ik er weer wat foto’s opzetten.

BC911 schrijft:

Ben ik het helemaal mee eens, een gerestaureerde wagen kopen is niet hetzelfde als het zelf (laten) doen. Het hele proces en de wagen een zekere tijd moeten missen maakt het allemaal veel leuker achteraf! Moest ik de middelen en de plaats hebben, ik zou het wel weten ;-). Dromen doet een mens leven 😀 .

on toppic: mooi om te zien hoe deze weer opgebouwd wordt, ik kan bijna niet wachten om het resultaat te zien. Wat heb je in gedachte als einddatum? Een beetje druk opleggen kan geen kwaad, anders blijft het eeuwig duren ;-).

klopt

einddatum heb ik niet, wagen is bij ons aangekomen op 24/12/99 en staat nu bijna een jaar in NL

einddatum is ook zo moeilijk, ik wil de wagen eerst rijklaar maken (hopelijk tegen zomer 2011) zonder binnenbekleding, chroom allemaal afgewerkt, … zodat ik kan rijden, is te lang geleden

Moeten er velgen opgeschuurd worden? M’n vingers staan nog krom van mijn setje 😆 . En vakantie, ja die is net voorbij. Maar als ik iets kan doen laat je het maar weten Wim. Weet alleen niet of ik veel nuttigs kan bijdragen aan deze prachtige wagen 😕 ?

Wim

BC911 schrijft:

Een beetje druk opleggen kan geen kwaad, anders blijft het eeuwig duren ;-).

Wanneer heb je vakantie Bert, plan ik je in. 😆 😉

Ben ik het helemaal mee eens, een gerestaureerde wagen kopen is niet hetzelfde als het zelf (laten) doen. Het hele proces en de wagen een zekere tijd moeten missen maakt het allemaal veel leuker achteraf! Moest ik de middelen en de plaats hebben, ik zou het wel weten ;-). Dromen doet een mens leven 😀 .

on toppic: mooi om te zien hoe deze weer opgebouwd wordt, ik kan bijna niet wachten om het resultaat te zien. Wat heb je in gedachte als einddatum? Een beetje druk opleggen kan geen kwaad, anders blijft het eeuwig duren ;-).

Dat is niet hetzelfde .
                De kick is toch van een mindere wagen weer een schitterende te (laten)maken
                Is voor mij leuker dan een perfecte kopen

koop Wim zijn cabrio, is daar gedaan en is TOP

😉

@Wim
                  , ik zie de goede hoezen liggen? mooi zo

Als ik dat allemaal zie zou ik zo zin krijgen om een wagen te kopen en bij jullie te laten restaureren 😉

Wim

Even bijwerken het forum hier, liep wat achter zie ik. 😳
                      Maar binnenkanten zijn klaar en in kleur.
                      En bodem staan in coating en kleur.
                      Zijn nu alles aan het gereed maken voor haar op zijn pootjes te krijgen.
                      Zou zonde zijn als ze nu op haar buik moest liggen. 😉

wim plaatste update op zijn site : binnenkant in goede kleur nu

gratis velgen erbij, mooi zo

Wim, tot binnenkort

Dat gaat weer wat moois worden 😉

Ziet er weer goed uit wim.

Wim

Laswerk is bijna klaar, net nog de stukken motor ruimte, maar die probeer ik eerst even nog origineel te bestellen via Amerika. 💡
                                Hebben ze die daar niet, dan is het zelf maken.

Tevens zo zou hij er nu uitzien in de ratlook. :mrgreen: 😉

8)

[quote=”Kustom creations”:1mqvazti]stefan, mja ik ben pas rond 8 uur bij timo langs geweest, was iets te druk hier op de e313 in de namiddag 🙄 file file file. En dan kan ik mijn tijd net anders benutten.

Aan die van Bert heb ik niets gedaan.[/quote]

we gaan toch eens moeten afspreken, volgend jaar eventueel begin 2011 heb is minstens één deftige “stoel” nodig (ik hoop dat keuring er geen 2 eist voor O-plaat ?)

en nu heb ik een lelijk rugstuk en lelijk zitkussen met roest frame eronder

roest daar weet ik of Wim wel raad mee maar kwalitatieve afwerking van stoel is andere koek

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.