Nieuw sloefkes

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Wat een namiddagje verveling teweegbrengt, nieuw sloefkes geprobeerd.

8-kopie.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
      • Ik zou die 17″ er nooit afhalen, en die 16ers laten polieren zou ik zeker niet doen :engeltje:

[quote=”Ghost” post=130534]Mooi Luc :applaus:
          Nu heb je tijd om uw originele Fuchs op te knappen :wink:[/quote]

Dat was de bedoeling, originele Fuchsen (laten) opknappen en terwijl toch kunnen rijden, maar de 17’ers staan echt knap eronder, dus ik denk dat ze er wel eens langer zullen onderblijven dan gepland. :driver:

Dan kan ik nog een tijdje nadenken of ik de Fuchsen origineel laat opknappen of laten polieren zoals die van de Gette. :first:

:first: maakt het helemaal af!

Mooi Luc :applaus:
              Nu heb je tijd om uw originele Fuchs op te knappen 😉

Gelukkig maar dat je het origineel houd. Is zo het mooist zou ik zeggen, zeg ik zo :first:

Hij ziet er zeker prachtig uit?
                  Vandaar men vraag, de mijne staat wat hoog achteraan tov vanvoor.

:applaus:
                    Vet!

Ziet er SUPER uit!
                      :respekt:

[quote=”Mikey” post=130367]Hoeveel lager als origineel staat die achteraan?[/quote]

Weet ik niet meer, als ik hem kocht stond hij origineel. Ik ben toen voortgegaan op “Gette” zijn gegevens en heb hem toen laten verlagen bij Walter Verellen, in Geel.
                        Als je wil meet ik de hoogte wel eens maar de 17″ers zijn iets hoger dan de 16″ers, dus het gaat niet helemaal correct zijn, maar ik weet wel dat het helemaal mijn goesting is. :driver:

Prachtig :applaus: :applaus: :applaus:

Hoeveel lager als origineel staat die achteraan?

[quote=”bladerunner” post=130313]Deze keer geen fotoshop, Fuchs 17″ met dank aan f911fun. :drink:

[/quote]

Zooooo moet hij zijn en niet anders.

[quote=”joebarreke” post=130320]dat ziet er goed uit Luc, raakt hij niet achteraan? :up:[/quote]

Neen, zitten perfect, band achter is 235/50/17

Mooi :lekker: de kwijl loopt over mijn kin

dat ziet er goed uit Luc, raakt hij niet achteraan? :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.