Nieuw sloefkes

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Nieuw sloefkes

• Maker
    Discussie
  • Vermits het 964 cabrio verhaal niet doorgaat heb ik mij op nieuw schoeisel getrakteerd. :relaxman:

20150117_155604.jpg

20150117_155741.jpg

Toch nog even opnieuw laten nakijken want ik heb de indruk dat er iets raakt als ik volledig naar rechts of links draai, alhoewel ikzelf direct niks zie. :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • ferm sloefen :up:

Deze

ET waardes dezelfde als de ROTA’s

17x75Rota.png

17x75.png

17x9Rota.png

17x9.png

:respect2: :respect2: :respect2:
          Welke zijn ‘t?

[quote=”bladerunner” post=194066]

Toch nog even opnieuw laten nakijken want ik heb de indruk dat er iets raakt als ik volledig naar rechts of links draai, alhoewel ikzelf direct niks zie. :think:[/quote]

Luc vergelijk de ET maten eens van de velgen.
            Banden maten zijn gelijk aan vorige denk ik toch hé.
            Misschien is de ET maat van de nieuwe wielen lager en komt uw wiel dus verder naar buiten.

Ik denk dat het probleem eerder aan deze kant zit… goesting goesting en die van Bladerunner ziet er zo goed uit, wat matig uit, maar met wat liefde is daar nog wel iets van te maken :happy: :mrgreen:

Echter hier hetzelde probleem … TOTMBO… kunde gij er met 2 tegelijk rijden? Ik heb al gezegd,met 2 auto’s niet nee… en ze had ‘m door. Dat was direct -1, moet ik dus niet meer doen. :what:

Ik kijk nog wel even aan, ik ben er zelf nog niet 100% uit. De 997 is geweldig plezant en heeft een lekker breed kontje dus die blijft.

En daarbij, kopen van iemand die niet wil verkopen is heeeel duur. :bounce:

Ronny, maak onze vriend nu weer niet zot he 😀

ik zou hem niet verkopen *luv daar krijg je spijt van :wtf:

[quote=”Sensa911″ post=194082]*luv *luv nu is die echt klaar voor de verkoop :mrgreen: :happy:[/quote]

Voel ik een goed bod aankomen? :coolness:

*luv mooi een streling voor het oog :up:

*luv *luv nu is die echt klaar voor de verkoop :mrgreen: :happy:

Amai, uber cool *luv

:applaus: mooi
                            💡 even twee personen in de wagen laten zitten en draaien met het stuur zodat jij kunt kijken want het hoeft vaak niet veel te zijn om te raken.

Vet!
                              :up: :up:

17 inch, 7J / 205 voor en 9J / 225 achter

Wim

mooie propellerkes. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.