Nieuw speelgoed!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Nieuw speelgoed!!!

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Zoals sommige onder jullie al weten heb ik mij vorige week nog een P-ke aangeschaft :happydance: :happydance: :happydance:
      Is een bij Carrera Motors in 1991 geleverde handgeschakelde 964 C2 in Midnight Blue met zwart interieur. :driver: :driver: :driver:
      Foto’s pas volgende week want door die kl…te sneeuw :what: :what: :what: zal ik hem maar volgende week hebben.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
      • heb inderdaad op de gekende koopkanalen al veel mottige bakken gezien… er zijn genoeg mensen met geld die smaak moeten kopen

@ Funny, ben deze bij mijne buur al gaan bekijken, propere wagen maar is ne C4. Hoewel ik met beide heb gereden en eigenlijk het verschil niet voelde toch liever een C2 :driver: :driver: :driver:

@ Cedric, is een 1991 met 160.000km, Belgische wagen.

@ De rest, heb diene gast een tegenvoorstel gedaan, ben eens benieuwd :think: :think: :think:
          Heb lang gezocht achter deze dus wil hem eigenlijk nog niet weg, er staan veel 964’s te koop, maar van 95% zeg ik al, den diene trekt op niks. :wtf: :wtf: :wtf:

:applaus: :applaus: Luc!

Mooie wagen. Heb je wat meer info erover? Wieviel km enzo 😆

In de autowereld zijn dit gigantische verschillen.

:engeltje: :engeltje: :engeltje:

[quote=”S2″ post=125760]Wat is zo’n 964 toch klein hé als je de 997 ernaast ziet 🙂

[/quote]

Als je de cijfers bekijkt daarentegen valt het verschil nogal mee…

Lengte (mm) Breedte (mm) Hoogte (mm)
                964 4.250 1.652 1.310
                997 4.445 1.808 1.280

De 997 is dus bijna 20cm langer, 15cm breder en ietsjes lager.

S2

Wat is zo’n 964 toch klein hé als je de 997 ernaast ziet 🙂

Maar idd mooie aanwinst. (Het is maar een auto, dus als je er wat op kan verdienen: verkopen en opnieuw op zoek, is nog zo leuk 🙂 ) Al zit er tussen het maken van een bod op een oprit en het echt betalen van de euro’s een wereld van verschil 🙂

Hele mooie wagen en volledig in cup uitvoering :applaus:
                    Als je er echt goed aan kan verdienen zou ik ook opnieuw op zoek gaan naar een ander exemplaar.

Mooi zo 😀 😎

:up: :up: :up:

Gezien en goedgekeurd!!!!
                        Identiek dezelfde gehad en yep verkocht weer één van mijn stomme stoten…

:lekker:

:applaus: :applaus: :applaus:

PB

Hij kon hem bij mij gelijk meenemen. :mrgreen:

Mooi hok!!! :first:
                                Maar moest ik op een P die ik nog niet ingeschreven heb een paar 1000’jes kunnen verdienen… :sarcastisch
                                964’s genoeg, en de zoektocht is ook leuk 😉

Proficiat Luc met de wagen en de verkoop !

Btw je buur heeft nog een 964 c4 staan voor een 32en zoveel . 😉

:respect2: :applaus: :respect2: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.