nieuw speelgoed

Home Forum Zeverhoekje nieuw speelgoed

• Maker
    Discussie

• ironpatje
    Deelnemer

ik kocht( allee ja, ik heb die geruild tegen de Nova….) de barchetta (bj 1998) eigenlijk als vervangwagen, omdat ik m’n Gulfke volledig ga restaureren
      (moet echt nieuwstaat worden….) en ik zo toch kan genieten van cabrio te rijden….

nieuwe remmen, nieuwe ophanging, nieuwe zetels, niewe kap, motor licht getuned (160 pk ipv 130 pk) ondere nokkenas, andere luchtfilter….

redelijk plezant auto (tje)….

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
      • Mja, maar uitgerekend kom ik 4000km dat we gaan doen in Italië, wat me op een schamele 1000 euro brengt aan benzine alleen. Nu met de gasbom uitgerekend zit’k op 250 euro. Daarvan hebben we

Daar het verblijf eten en andere kosten bij wordt het ons te duur. Dan kunnen we al evengoed met het vliegtuig gaan en auto huren.

En ik vind het ook jammer dat er velen neerbuigend doen over Alfa.. Heb er al verschillende gereden in het verleden, en qua rijplezier en comfort waren ze de max. Eén ervan wel onnoemelijk veel problemen gehad, maar waren bijna allemaal te herleiden naar de (slechte) garage. Was m’n 150pk diesel GT. Een diesel die opsleurde als een benzine.. zalig autoke als leasebak. :first:

Wim

[quote=”Peter_Targa_84″ post=131212]Ik zou toch voor de Porsche gaan, er zitten hier ook durvers op’t forum die met hun ‘oudjes’ tot ver in Italië bollen en ook terug.
          Dat laatste moet je met de Alfa nog afwachten hé :twisted:[/quote]

Meerdere malen met de 3.2 cabrio naar Italië geweest, en een verbruik van 11 liter, dus ga je niet failliet op T-911. 😉

En we hebben 4 Alfa’s in gebruik, maar niet omdat je de andere kunt pakken als de ene het niet doet. 😆

Oude Giulia van Timo is dagelijks in gebruik en heeft sinds de resto vorig jaar mei al verschillende buitenlandse landen gezien en ruim 17000 km verder zonder problemen. :think:

XXX

Proficiat mannen, lekkere tripjes plannen met fijne wagentjes.
            Ik zou toch voor de Porsche gaan, er zitten hier ook durvers op’t forum die met hun ‘oudjes’ tot ver in Italië bollen en ook terug.
            Dat laatste moet je met de Alfa nog afwachten hé 😈

[quote=”RS” post=130406]Er zitten hier nog kerels met ballen……..[/quote]

Ik doe denk ik nog beter.. :mrgreen:

Droomde al jaren van een roadtrip door Italië met een cabrio. Een paar keer de rekening gemaakt om met de 993 te gaan, maar benzinegewijs -> failliet 😥

DUS is het stoute idee gekomen om met een Italiaan naar zijn thuishaven te karren. ‘kheb het aangegaan om een goedkope Alfa te zoeken, op GAS, waarmee we naar Italië karren voor 3 weken. :happy: Heb een Spidertje gevonden met héél wat achterstallig onderhoud, maar waarvan het hart nog goed was. Dus al veel goedgemaakt van achterstallige dingen. Nu nog de achterophanging maken, Powerflex kit is al besteld en de voorste draagarm moet ik nog bestellen. Als dat vervangen is zijn we er klaar voor..

Ik zou eigenlijk eens sponsering moeten gaan vragen bij de Alfa-garages voor de imago-boost da’k hun ga bezorgen, ALS ik er ZONDER problemen geraak :mrgreen:

Er zitten hier nog kerels met ballen……..

Het is even afzien met zo’n Italiaan.
                  Daarom snel aan de gang.
                  Een geruststelling nl. De wind rond je oren blijft hetzelde.
                  Maar dat is ook alles.

PB

[quote=”Blindstra” post=129666]Hoest met uw been?[/quote] Een hoestend been? Vertel! :popcorn:

Hoest met uw been?

m’n nieuwe sloefkes….

[IMG]http://imageshack.us/a/img28/755/foto0163y.jpg[/IMG]

[IMG]http://imageshack.us/a/img109/7442/foto0162x.jpg[/IMG]

ja,
                          alles nieuw !!! zetels, electriciteit, volledig nieuwe lak ( alle oude lak eraf, tot op het bloot ijzer….) …..

Met uw Gulfje bedoel je daarmee de 914 die je te koop heb staan gehad?

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.