Nieuw speelgoed!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Nieuw speelgoed!!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige onder jullie al weten heb ik mij vorige week nog een P-ke aangeschaft :happydance: :happydance: :happydance:
    Is een bij Carrera Motors in 1991 geleverde handgeschakelde 964 C2 in Midnight Blue met zwart interieur. :driver: :driver: :driver:
    Foto’s pas volgende week want door die kl…te sneeuw :what: :what: :what: zal ik hem maar volgende week hebben.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
    • 964oprit.JPG

964oprit1.JPG

964oprit2.JPG

Eindelijk staat hij in mijne garage :relaxman: :relaxman: :relaxman: , vlug enkele fotokes gemaakt voordat het donker is, moet wel nog eens serieus gewassen worden zulle :wtf: :wtf: :wtf:
        Toen ik daarnet fotokes aan het maken was van de 964 stopt er iemand uit de buurt die ik ken (rijdt met ne Cayman) en kwam direct de 964 bekijken natuurlijk, na 10′ babbelen en bekijken vraagt die gast gewoon hoeveel ik er moet voor hebben :wtf: :wtf: :wtf:
        Heb er dus nog geen meter mee gereden hé. :bounce: :bounce: :bounce:
        Heb hem direct gezegd dat die 964 normaal NIET te koop staat waarop hij mij dus onmiddelijk een bod doet waarvan ik bij mezelf dacht wauw!!! :think: :think: :think:
        Gezegd dat ik er eens paar nachtjes ging over slapen :sleep: :sleep: :sleep:

[quote=”KOENCARRERA4″ post=125301] Deze breken blijkbaar nogal vrij vlug… :mrgreen:[/quote]
          ??
          Paaltje niet gezien?? 8)
          Of gesmolten van constant op de remmen te staan? :happy:

Proficiat Luc ! Hopelijk heb je sterkere achterlichten dan Zwarte Pijl zijn 964… Deze breken blijkbaar nogal vrij vlug… :mrgreen:

proficiat met de aanwinst

proficiat met je aankoop. :applaus:

Inderdaad, Gulf kleuren zijn :first:
                  The thought crossed my mind om als nieuwe T5 een oranje te nemen 😳 dan ben ik er met een paar lichtblauwe stickers vanaf 😉

Gulf kleuren Luc :up: :up: :up:

Proficiat mooie wagen veel plezeier ermee
                      :applaus:

[quote=”luc993cabrio” post=125218]
                        Ga er normaal eerst een tijdje mee rijden om te kijken als er geen lijken uit te kast komen of dergelijke en dan waarschijnlijk transformatie naar GULF porsche’ke. :think: :think: :think:

[/quote]

Als vriend en toekomst gericht zeg ik: [IMG]http://i45.tinypic.com/2d012sn.gif[/IMG]

Als vriend en circuitgek zeg ik:[IMG]http://i46.tinypic.com/oqf8sp.gif[/IMG]

Thanks, zal deze week eens ne paar fotoke’s trekken en hier op het forum smijten zodat jullie aan jullie trekken komen hé :happydance: :happydance: :happydance:
                          Zal hem dan ook eerst eens binnensteken bij OPC Knokke voor onderhoud zodat hij weer picobello in orde is om te :driver: :driver: :driver:
                          Ga er normaal eerst een tijdje mee rijden om te kijken als er geen lijken uit te kast komen of dergelijke en dan waarschijnlijk transformatie naar GULF porsche’ke. :think: :think: :think:

PORSCHE964GULF1.jpg

Amaai da is hier mijn 1000ste post :first: :first: :first:

Tof Luc gefeliciteerd met jou aanwinst :up: ziet er leuk uit ,toch mooi he 964 veel :driver: plezier

Mooi Luc!

Is dit de nieuwe trend?

Proficat Luc … veel plezier ermee :happydance: !!

Proficiat Luc :happydance: veel plezier er mee en veilige km’s :driver:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.