Nieuw speelgoed!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Nieuw speelgoed!!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals sommige onder jullie al weten heb ik mij vorige week nog een P-ke aangeschaft :happydance: :happydance: :happydance:
    Is een bij Carrera Motors in 1991 geleverde handgeschakelde 964 C2 in Midnight Blue met zwart interieur. :driver: :driver: :driver:
    Foto’s pas volgende week want door die kl…te sneeuw :what: :what: :what: zal ik hem maar volgende week hebben.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
  • PT

Van harte Luc ! En euh,…schoon kleurke !! :happydance:

Dat het maar snel volgende week is dan want ik ben benieuwd naar de foto’s! 😀

een dikke proficiat Luc,mooi kleurke :up:

Proficiat Luc! :applaus:
            Nice choice! Laat die foto’s maar komen …

Proficiat … maareeeeeuuh… fotos of het is niet gebeurd :mrgreen: :wtf:

proficiat
                super auto
                veel rij genot
                :applaus: :drink: :driver:

:first: 964 mooi, proficiat luc

[quote=”luc993cabrio” post=124978] handgeschakelde 964 C2 in Midnight Blue [/quote]

… dat zijn de mooiste ❗

IMG_4834.JPG

[quote=”porschky” post=125047] misschien best eens kijken of ‘toevallig’ ook bij jou de kabel van de slijtage aan de remblokken niet ‘geheel accidenteel’ losgekomen is, en ‘toevallig’ er ‘geheel accidenteel een krimpkousje over die aansluitingsfiche gekropen is’ terwijl je aan het rijden was [/quote]

… dat is bij bovenstaande ook het geval – en die komt niet (eens) bij CM vandaan :wtf:

Wim

Gefeliciteerd Luc, en veel plezier ermee.

Proficiat Luc, ben benieuwd om te zien !

Proficiat :first:

luc proficiat en veel :driver:

proficiat!! En ervaring hebbende met 2ehands 964’s van bij CM, misschien best eens kijken of ‘toevallig’ ook bij jou de kabel van de slijtage aan de remblokken niet ‘geheel accidenteel’ losgekomen is, en ‘toevallig’ er ‘geheel accidenteel een krimpkousje over die aansluitingsfiche gekropen is’ terwijl je aan het rijden was, en er dan ook ‘toevallig’ op je eerste onderhoudsfactuur remblokken gaan op staan op de factuur… :wtf: 😯 😕

Proficiat Luc ! :up: :applaus: :applaus:

en phauteaux?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.