nieuw top gear seizoen gestart gisteren op BBC2

Home Forum Zeverhoekje nieuw top gear seizoen gestart gisteren op BBC2

• Maker
    Discussie
  • voor wie het gemist heeft, woensdag is het herhaling…

Doch als je je niet wil ergeren aan de gekende Porschefobie van Clarckson, die in de vergelijking tussen de nieuwe GT2 en de Gallardo zijn voorkeur nog geen klein beetje doordrijft, kijk dan niet… Anderzijds kan je wel je gram halen na dit ergeren als je bij de bekendmaking van de tijden op circuit door de Stig dan weer ziet dat hij op alle manieren (zelfs in de fik steken van het bordje!) weigert om de tijd te vermelden van de GT2…omdat deze dus waarschijnlijk sneller was dan zijn Gallardo… 😈

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Die Mini’s konden achteraf wel een portie carrosseriewerk gebruiken…

Kom, kom zo erg is het allemaal niet.
        Er is ooit een aflevering geweest met 997 turbo in de hoofdrol en dat vond Jeremy dan weer een geweldige rijmachine. A Thrill on wheels. 😉

entertainment inderdaad als je moet weten welk budget die kerels krijgen per aflevering

dan kan en mag en moet je af en toe de discussie wel eens aanbrengen he

elke auto super car of dergelijk heeft zijn voor en nadelen en dan is er nog smaak

och vind het toch 1 van de betere auto programma s kunnen ze hier in belgie nog veeeel van leren 😆

Niet al te serieus nemen – het blijft hoofdzakelijk (80%,) entertainment-tv met CL in de hoofdrol van “oerbrit”.

WB

en hij liet de GT2 met de Duitsers express verliezen door in zijn wagen de Stig te zetten…..niet dan…hij heeft een p.fobie…..!!!!! 👿

vanavond in de top gear op kanvas gaf hij toe dat de gt 2 een super nerveus beest is en alles is wat je van een porsche verwacht

1 van de gasten heeft een gt 3 rs en clarkson zij je weet dat die porsche zit na te denken hoe ga ik hem pakken en welke dag ga ik hem dood tegen de boom zetten

vroeg even in het publiek wie er nog porsche eigenaar was niemand reageerde en toe zei hij spottend die zijn onderweg naar hier verongelukt

waarop die gast zei het ligt mischien aan u zodat gij niet met de porsche kan rijden en hem zo niet aan kan en toen werd het stil 😉 😉

Wat mij betreft kan je die twee wagens niet vergelijken. En wat het uiterlijk betreft: geef mij de GT2 toch maar. Hij wordt dan wel omschreven als een opgefokte Beetle, maar die zal nog jaren lang knap gevonden worden door zowel autoliefhebber als niet-autoliefhebber (denk dat de vormen van een 911 hun dienst al wel bewezen hebben), en dit betwijfel ik van de Lambo. Deze hoort meer in het rijtje van “super car”, en daar ben ik niet zo voor te vinden. Ieder z’n ding natuurlijk, en entertainment maak je niet door altijd te zeggen dat alles geweldig is hé 😉 .

Die Gallardo kan me toch ook bekoren…

gvd, gemist. Woensdag avond ben ik niet thuis. 😥

We love youtube 😆

voor de gene die niet wil wachten hier is het bewuste filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=LubRj1TLqPc

WB

Ja, heb het ook gezien……belachelijk van die vent…. 🙁

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.