nieuw TOP GEAR seizoen vanaf zondag!

Home Forum Zeverhoekje nieuw TOP GEAR seizoen vanaf zondag!

• Maker
    Discussie
  • voor de liefhebbers, vanaf nu zondag start het nieuwe Top Gear seizoen op BBC2, ik denk om 21 uur… 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
    • Nu (20:00-21:00) op BBC two HD: herhaling Top Gear. Toch maar eens kijken, want ik denk dat er een 911R inzit!

+1
        De Chris gewoon niet vervangen en de Matt de lead laten nemen

idem dito, aflevering afgelopen zondag was top, de 911, de mustang, heb er van genoten, Ik mis de 3 musketiers van vroeger ook niet, want zeg nu zelf het had minder en minder met auto’s te maken , het was meer reality aan het worden.

en ik vond ook dat matt le blanc het voortreffelijk deed. :coolness:

Ik vind ook de nieuwe reeks veel beter dan de oude die toch wel wat afgezaagd geraakt met het belegen trio. Alleen ja, die Chris Evans overdreef een beetje (veel). Matt Leblance deed het – onverwacht – veel beter !

hqdefault.jpg

Jaaahhh!

2709901601_79ef83220e_o.png

Ik heb altijd gekeken naar top gear
                het nieuwe seizoen dus ook.
                Het oude was ik toch wel wa moe aant worden.

In het nieuwe seizoen was voor mij wel top.
                (behalve Chris Evans dan : altijd zijn zelfde geroep en zijn zelfde bottine en jeansbroek mocht voor mij ook wel weg)

De rest oke nog
                Sabine mag blijve :coolness:

Die schlemiel heeft blijkbaar nog een vrouwenprobleem ook. Beste dames, in zulk geval is perfect geoorloofd om het klokkenspel met een welgemikte kniestoot een ander toontje te laten aanslaan.. :what: . Wat een loser.

Top Gear-presentator stapt al na één seizoen op

Wat al een tijdje in de lucht hing, is met een tweet van Chris Evans nu ook bevestigd: de presentator van Top Gear geeft er na één seizoen de brui aan. Tegenvallende kijkcijfers, aantijgingen over seksueel misbruik en spanningen met zijn co-host Matt Leblanc zouden aan de basis liggen van de beslissing.

Na slechts één seizoen als presentator van Top Gear houdt de Brit Chris Evans het voor bekeken. In een kort bericht op Twitter wenst hij de ploeg achter het programma het allerbeste. “Ik kap met Top gear. Deed m’n best maar dat is soms niet genoeg. Het team achter het programma is briljant, ik wens hen het allerbeste.”

De kijkcijfers van het nieuwe Top Gear, dat na het ontslag van Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May onthoofd achter bleef, konden nooit echt toppen scheren. Zondag nog kwam het tot een historisch dieptepunt. Om die reden heeft één van de presentatoren, Chris Evans, besloten ermee op te houden en zich volledig te richten op zijn andere opdrachten ‘en waar ik ooit nog van mag dromen’, aldus Evans.

In een extra mededeling aan de BBC verklaarde Evans dat hij meent ‘dat zijn stap opzij het beste is wat hij voor het programma kan doen’. “Ik blijf fan van het programma”, klinkt het nog.

In de berichten wordt met geen woord gerept over de aantijgingen van seksueel misbruik waarmee de presentator wordt geconfronteerd. Eerder op de dag liet de BBC nog weten volledig achter hem te blijven staan.

Collega Matt Leblanc, bij het grote publiek bekend als Joey uit Friends, reageerde nog niet op het ontslag van zijn mede-presentator.

Ik vond het bijlange niet zo slecht, had het veel erger verwacht. Als Evans wat terugtuned met zijn hyper gedoe komt dat wel goed ! Het geheel voelt vooral wat “internationaler” nu, mikkend op een breder publiek lijkt het wel.
                      Ik mis de drie pippo’s van vroeger alleszins niet. Ze waren na al die tijd ook wat tegen hun houdbaarheidsdatum aangelopen vond ik !
                      En het mooiste is, ‘t is gratis. Pak het op, speel het af, staat het u niet aan, DELETE. Go Top Gear !

Het deed mij denken aan de eerste afleveringen van de Clarkson Top gear. Ze zijn niet op DVD te verkrijgen maar ik heb ze is op m’n hard schijfje gehad. Het was terug naar de pioniers-tijd precies en dat beviel me enigszins wel. Ik denk denk dat het een paar seizoenen nodig heeft maar ik vrees dat het die tijd niet gaat hebben, de chemie van de drie musketiers ontbreekt. Ik had het veel erger verwacht, het was geen “topper”, maar ook geen absolute ramp. Matt LeBlanc deed dat niet slecht imo. Chris Evans was wat te schreeuwerig en moet zijn manier van presenteren ontdekken op TV ipv. Clarkson te imiteren.

v5OI5aNsYPyaizMb.jpg

Top Gear gezien zondag? Blijkbaar ben ik niet de enige die die Chris Evans (de rosse met de foute bottines) maar matig kan appreciëren. Voor diegene die het niet gezien hebben. Hij doet me sterk denken aan ene Marc-Marie, de Nederlander die grappig onhandig was in De Slimste Mens. Maar wellicht heeft hij zelfs geen rijbewijs, dat type…

De Reliants waren ooit grappig, maar op een bepaald moment stopt dat met grappig zijn… Matt Leblanc is nog okee. De Viper is in de show ook al 25 jaar hetzelfde en nog steeds even nutteloos in Europa… En de grieten in de achtergrond waren niet bepaald het neusje van de zalm… En die galm in de hangar… Zucht!

Matt LeBlanc: nieuwe TG-presentator!

“Friendly” comments only please

mooie samenvatting van de seizoenen 2002 tot 2015. deel 1 een deel 2 goed voor twee uren kijkplezier

Kwaliteitskrant The Sun? Da’s een tabloid hoor …

De drie nieuwe presentatoren van Top Gear zijn bekend

Chris Evans zal samen met Sabine Schmitz en Chris Harris ‘Top Gear nieuwe stijl’ gaan presenteren. Volgens kwaliteitskrant The Sun is ex-Formule 1 coureur David Coulthard ook betrokken bij het programma, al zal hij meer een achtergrondtaak krijgen als het gaat om de presentatie

Top Gear zal 5 mei 2016 terugkeren op TV. Wie liever de voorkeur geeft aan dat andere trio zit volgend jaar ook goed. Het autoprogramma van Amazon (met Hammond, Clarkson en May) zal komend jaar online te zien zijn. Die datum is nog niet bekend

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 96)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.