nieuw

• Maker
    Discussie

• longbeach
    Deelnemer

Hallo beste mensen,

Ik wil mij even voorstellen.
      Mijn naam is Kris,ben dik in de dertig en woon rond Aalst(O-vl)
      Al geruime tijd volg ik alles wat beweegt op jullie zeer interessante en leerrijk forum…waarom ik dit doe,mijn liefde voor porsches met voorkeur 993.
      Tot heden heb ik nog geen budget vrijgemaakt om een leuke P te kopen, maar dat neemt niet weg dat ik niet op zoek ben naar een leuk exemplaar. Alles op zijn tijd hé 😉

Vriendelijke groeten,
      Kris

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • Ik vraag mij nu wel af of dit kan een 2s bouwjaar 1995?
        Want ik dacht dat deze pas in 1996 op de markt is gekomen?

Anoniem

Hallo Reys,

Die van Pascal ziet er inderdaad zeer goed uit, maar die kilometerstand
          is veel te hoog naar mijn goesting.

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156011097
          Deze zou wel eens mijn gedacht kunnen zijn, hoewel hij ook vrij veel kilometers heeft gevreten…
          Er kent toch toevallig niemand van het forum deze P?

[/quote]

Akkoord met PT 😉 inderdaad, zéér schappelijke prijs, 150000 km ook geen probleem en blijkbaar mooie wagen… maar een 4S heeft toch meer te bieden; onderstel, remmen, enz = turbo
          Met beide wagens eens een testrit versieren, zal het kiezen wel iets makkelijke maken, succes

Hier kan je al een klein beetje van Flat6 zien :

http://www.journaux.fr/feuilleteur.php? … vue=presse

PT

Wel een zeer schappelijke prijs voor een ‘S’ vind ik persoonlijk.
              150000 km, (indien aantoonbaar), is juist ‘ingereden’ !
              Succes met je zoektocht !

[quote=”reys”:z1rvivtb]Dag Kris,

Persoonlijk zou ik voor de 993 4S gaan (heb er eentje gehad 😥 gelukkig nu ook in goede handen)
                Een aanrader,

Anoniem

Dag Kris,

Persoonlijk zou ik voor de 993 4S gaan (heb er eentje gehad 😥 gelukkig nu ook in goede handen)
                  Een aanrader,

Ook vanuit deze kant van het land van harte welkom geheten op dit Forum .

http://www.kapaza.be/detail/15878317/

info staat wat verder bij ‘porsche te koop’

Hey Beltar,

Dat blad flat6 ga ik asap gaan kopen!!
                        Met de looks van een 996 4s heb ik absoluut geen probleem, de kont vind ik zelfs mooier dan de 997 😳
                        Maar…. de luchtgekoelde 2s blijft mijn absoluuuute voorkeur!
                        uiteraard deels omdat het voor mij een passie,hobby auto zou zijn.
                        Ik vraag mij wel af hoeveel km zo’n motor kan lopen voor die versleten is, 100k of 200k? ik heb er totaal geen idee van.

[quote=”longbeach”:16wjug40][quote=”PT”:16wjug40]Longbeach, al iets gevonden ondertussen ?[/quote]

Neen, eigenlijk niet…ik ben verkocht aan een 993 2s maar als ik wat tegen kom dat binnen mijn budget past heeft em steeds teveel km gevreten of is het een opgelapte barak 😕
                          Op dit moment ben ik wel aan het twijfelen over een 996 4s..alleen is mijn vrees dat ik hem vrij snel beu zal zijn, daar deze qua rijgevoel niet veel meer is dan mijn daily 😳
                          Hoewel het model mij wel aanstaat hoor, en zeker de kont 😀

Kris[/quote]

Hoi Kris,

Lang geleden werd ik geboren in Erpe-Mere (Mere)
                          Wat de 996 4S en de 993 (4S of 2S) betreft moet je eens de Flat6 (franstalig porscheblad) van deze maand kopen. er staat een vergelijkende test in over de 996 en 993S (omdat die nu idd ong voor t zelde budget te koop zijn)
                          Interessant om de conclusie te lezen.

De 996 wint op alle vlakken (behalve looks en waardevastheid)
                          Dus de rede zegt: 996 4S
                          De passie: 993 … als je veel km plant, dan is de 996 de beter keuze, als het puur uit hobby is en om nu en dan te toeren: 993

altijd voor de luchtgekoelde gaan…een waterkoker kan altijd nog 😀

[quote=”porschky”:3icwiyuv]Is dit de ‘Kris’ die ik denk dat het is? 😉 [/quote]

Misschien wel,misschien niet 😉
                              Maar de naam Porschky zegt mij niet veel hoor 😉

[quote=”PT”:14w9zdt1]Longbeach, al iets gevonden ondertussen ?[/quote]

Neen, eigenlijk niet…ik ben verkocht aan een 993 2s maar als ik wat tegen kom dat binnen mijn budget past heeft em steeds teveel km gevreten of is het een opgelapte barak 😕
                                Op dit moment ben ik wel aan het twijfelen over een 996 4s..alleen is mijn vrees dat ik hem vrij snel beu zal zijn, daar deze qua rijgevoel niet veel meer is dan mijn daily 😳
                                Hoewel het model mij wel aanstaat hoor, en zeker de kont 😀

Kris

Is dit de ‘Kris’ die ik denk dat het is? 😉

PT

Longbeach, al iets gevonden ondertussen ?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.