Nieuwe 928!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe 928!!!

• Maker
    Discussie
  • Is het nu echt een aprilgrap of ..

Mijn hersenen werken iets trager nu: ben herstellend van een hersenenberoerte ,gehad op 6maart.
    Linkerarm en linkerbeen gedeeltelijk verlamd maar we hebben er goede hoop in dat alles terug in orde komt voor 99%
    Zal in totaal een 5 tal maanden duren , de revalidatie

Maar deze opvolger ziet er leuk uit . Zeker het pasha interieur. April grap of geen aprilgrap

Groetn aan iedereen in quarantaine:drink: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Fijn te vernemen Paul, alle aandacht nu voor je herstel, beetje bij beetje komt dat wel goed. Take care :up:

Ah, he’s back! Toch terug snel online, Paul! Veel beterschap!

Dank u wel allemaal voor de mooie woorden.
          Zoals Mart reeds aanhaalde, ik ben blij dar ik er nog ben en dat ik niet meer schade heb opgelopen.

De uitdrukking aan een zijde draadje hangen ,begrijp ik nu op een andere manier.

We geven niet op en gaan er vol voor :up: :up:

De kans dat ik in de toekomst een automaat ga verkiezen boven een man bak is reeel.

Keep you in formed

Ciao Paul

123

Oesje, beterschap
            beste vrfiend van me op Pelicanparts heeft het ook meegemaakt, ondertussen 10 jaar verder
            en hij is in better shape ever.
            Ciggies en Cigarros weg, op voeding letten en seize the day

Cheer you up, Swiss style! Anna is bijzonder geestig hier.. 99,5% + 0,5% = 100%!! Ignore de lelijkste auto van deze eeuw.

Cheer you up, Japanese style! >> 99%+0,5% = 99,5%

Van harte beterschap !!

ja dat gaat ne automaat worden he
                    veel beterschap

Veel beterschap

jeetje, Jongen toch, goed dat je er nog bent, beterschap!!!

veel beterschap en verzorg je :up:

Go and bend your curve Paul !

beterschap hé Paultje ..:up:

[quote=”ZUFF-65″ post=280928]Is het nu echt een aprilgrap of ..

Mijn hersenen werken iets trager nu: ben herstellend van een hersenenberoerte ,gehad op 6maart.
                                Linkerarm en linkerbeen gedeeltelijk verlamd maar we hebben er goede hoop in dat alles terug in orde komt voor 99%
                                Zal in totaal een 5 tal maanden duren , de revalidatie

Maar deze opvolger ziet er leuk uit . Zeker het pasha interieur. April grap of geen aprilgrap

Groetn aan iedereen in quarantaine:drink: :drink:[/quote]

Die laatste rendering in Taycan stijl vind ik wel iets hebben, de eerste is maar hohum..

Ik had ervan gehoord dat je in het ziekenhuis beland was, blij dat je terug onder de mensen bent!! Als je voor 99% in orde geraakt, dan heb je veel winst gemaakt tegenover vroeger, toch? :engeltje:

Een heel goed herstel toegewenst.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.