Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 928 › Nieuwe 928 op het forum…
- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 27 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door Wesley Vanrusselt.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik ben geen fan… 😳
CUP I of CSen zijn veel mooier. 😀
Persoonlijk vind ik dit er niet echt bijpassen, misschien in deze kleurcombinatie….
http://jalopnik.com/buy-a-porsche-911-50-years-edition-and-keep-it-for-50-y-1282631204
Zijn niet voor 100% dezelfde….Beter originele houden en bv laten verdichten ofzo.
In elk geval heel propere 928 :applaus:
Ben vorige week ook naar dezelfde gaan kijken, maar enkel met bruin/zwart interieur, maar foto’s op’t tinternet waren niet hoe hij er werkelijk uitzag :wtf: !!Die Cayman velgen gaan aan de voorzijde aanlopen…, daarnaast is het niet mijn smaak.
Ziet er ni slecht uit al ben ik zelf n voorstander van zo origineel mogelijk (maar dan zal ik maar zwijgen over de kleur die de mijne heeft 😀 )
Heb deze velgen ervoor liggen.. wat denken jullie van deze onder een 928?
[IMG]http://imageshack.us/a/img443/1102/i0eg.jpg[/IMG]
Alleen is de 928 meer een shemale.
da kan je de emoticon die links van de deze :coolness: staat best niet meer aanwenden in dit draadje. 😆
Proficiat met de aanwinst en veel fijne km’s gewenst!
Was 2jr geleden ook op zoek naar een goede handgeschakelde maar slaagde niet, is uiteindelijk een automaat geworden.
Motorruimte en leefruimte ziet er heel proper en netjes uit, top!Elke P is vrouwelijk Harley. 😉
Alleen is de 928 meer een shemale. Vrouwelijke vormen maar een brute mannelijke V8 onderin.
Knap ding zeg, een handgeschakelde 928 staat ook op mijn wish-list. 😉
[quote=”Igordiver” post=132225]
Mooie koplampen.
gecombineerd met n schoon kont…. Wie valt daar nu ni voor *luv[/quote]
Ik dacht dat een 928 vrouwelijk was vandaar!!!!!
Wacht maar tot je de andere eronder ziet 😉
Deze blijven wel bij de wagen, het zijn tenslotte de originele hé
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.