“Nieuwe” 928

Home Forum Stel jezelf even voor ! “Nieuwe” 928

• Maker
    Discussie

• Creve Ivo
    Deelnemer

Hallo, bij deze wou ik mij even voorstellen.
      Ik ben een prille vijftiger uit het Waasland. Na veel zoeken en babbelen heb ik een 928 gevonden. Een S4 van december ’88. Optisch ziet hij er nog zeer goed uit. Hij is in rijdende conditie, maar durf hem nog niet onderwerpen aan enige druk op het rechter pedaal.
      Midden augustus gaat hij binnen voor Distributie- en andere riemen, waterpomp, alle vloeistoffen, remschijven,…
      Daarna gaan we er hopelijk veel plezier aan beleven.
      Ivo

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • Had ik niet zo verlegen geweest, zou ik om fotos durven vragen :sleep:

XXX

Welkom Ivo, top een 928 :up:
          Misschien is hij klaar tegen 28/08 – tunneletjes rit rondom Antwerpen… :popcorn:

Welkom op het forum Ivo 😀 en foto’s zien we inderdaad graag hier… :happydance: :coolness:

Welkom. Ik kijk er naar uit die V8 te horen brullen op een volgende meeting !

Het is een automaat. (bewuste keuze omdat de linkerknie niet meer van de beste is 😆 )

Zal dit weekend eens kijk voor wat foto’s te maken.

Welkom en gefeliciteerd !
                  Ik ben benieuwd naar jouw aanwinst ! Je bent hier een zeldzame 928 bezitter, maar er is een groeiend aantal liefhebbers :first:
                  Heb je foto’s om hier te delen?

Welkom Ivo!
                    Een handgeschakelde of automaat?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.