nieuwe 991 carrera wide body :)))

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s nieuwe 991 carrera wide body :)))

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Zou niet misstaan als de nieuwe INTERNATIONAL RESCUE ORBITTER van Thunderbird are Go…(for boys between 7 – 10).

Zou niet misstaan als de nieuwe INTERNATIONAL RESCUE ORBITTER van Thunderbird are Go…(for boys between 7 – 10).

Bah, pure verkrachting !

Of hoe je van een mooie wagen een afschuwelijke maakt… niet mijn ding.

Ik vind de BATMOBIEL mooier :puke:

maakt de wagen wel speciaal voor degene die ernaar kijkt maar zelf vind ik het teveel van het goede, velgen en veringen vind ik op de moderne wagens soms al genoeg om een ferm bakkes te hebben 😯

Kan hij veranderen in een robot? 😕 :sarcastisch

:puke: ik ben hier geen voorstander van, deze heeft de trekken van een Audi R8 pfffffff

G-Turtle mutant ninja
                      Eikes mn ding niet maar ieder zn smaak natuurlijk.

J

Extreem, maar ik heb al erger gezien hoor.
                        Tis niet mijn smaak maar ik kijk er zeker niet op neer.
                        Als de motor even extreem getuned is, dan wil ik er wel eens mee een toerke doen.
                        Waar is Eddy GT street als je hem nodig hebt?…

:puke: :puke:

Zo’n Anibal Automotive Design Porsche 991 met “Attack” body kit live gespot op straat in Kuwait.
                            Er blijkt een correlatie te zijn tussen veel oliedollars op zak en weinig smaak 😆

tuned991kuwait.jpg

De velgen vind ik nog wel mooi.. 😳
                              De rest,tja ieder zijn ding..

Niet mijn ding . 😥

@jochen,

Of ONdiscreet origineel uiteraard, zoals een 964 turbo … :relaxman:

steve

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.