Nieuwe 991S met 25% korting

Home Forum Porsche Talk Nieuwe 991S met 25% korting

• Maker
    Discussie
  • Juist een e-mail van KRONOS PORSCHE toe gekregen met wel een opmerkelijke stunt. Ter ere van 50 jaar porsche hebben ze twee 911S modellen zo goed als full option staan en dit aan een prijs van 99.911 euro in plaats van 132.263 euro, of een korting van bijna 25% op deze wagens. Ik was aan het rondkijken achter een recente tweedehands maar je geeft toch nog snel +90.000 euro voor een model met wat opties. Misschien toch maar een uitstap naar Gembloux overwegen.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Waren idd. twee 991S modellen en gen jubi versies en was en actie van kronos zelf. Ik weet niet of andere porschecenters ook dergelijke acties hebben?

Dit gaat IMO over “gewone” 991 S’en hoor, niet over de jubi :salut:

[quote=”Funny” post=133966]Vincent verduidelijk eens aub .Ik volg niet helemaal ! [/quote]
          Vincent spreekt graag in raadseltjes. 😥

Vincent verduidelijk eens aub .Ik volg niet helemaal ! Gaat het om de 911 50 jaar ,de jubileumuitvoering ?
            Bij mijn weten zal Porsche en de invoerder in Belgie nooit aanvaarden dat de 50 jaar met die korting zal verkocht worden .

Vandaag de nieuwe e-mail van kronos : [i]Les deux voitures proposées dans notre action unique et exceptionnelle ayant été vendues quelques heures seulement après l’envoi de notre « Webnews », l’action est donc terminée.
              [/i]
              Is nog niet bevestigd maar ik denk dat ik weet wie de zwarte 991S heeft gekocht :think:
              En zou dan direct te koop komen voor 109.000 euro of snel even wat winst op een auto nemen :relaxman:

Als iemand 100k kan spenderen aan iets als een wagen, zal de BIV en verzekering ook wel geen probleem zijn denk ik… 🙄
                Dat het zuur geld is, ben ik volledig mee akkoord! Maar om een showstopper te zijn?
                In mijn geval, (moest ik de big spender in kwestie zijn) zeker niet!

en dan vergeet je nog de verzekering en op een nieuwe natuurlijk omnium en diefstalverzekering

tgeld in de wereld is toch nie eerlijk verdeeld hoor , vlug nog een lototje maken 😀

Het feit dat men dergelijke kortingen geeft wil zeggen dat men niet staat aan te schuiven.

Bij Porsche Antwerpen krijg je 10% korting en 5% op accessoires, dat was enkele jaren geleden anders.

Misschien toch even bij stilstaan dat de tijden niet zo rooskleurig zijn en dergelijke wagens een hoop geld kosten in aankoop + de BIV + de rijtaks, moet je dan ook nog een lening afsluiten reken dan maar even uit wat dat wagentje je kost.

Soms mag een mens niet te hard nadenken en gewoon zijn hart volgen 😉 Deze wagens liggen eigenlijk ook boven mijn budget maar mits wat moeite en andere opofferingen haalbaar.

vriendelijk dat je deelt 🙂

Helaas kan mijn spaarvarkentje dit (nog :mrgreen:) niet trekken

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.