- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door .
-
Discussie
-
28 november 2018 om 23:02
Net op Youtube enkele video’s gezien over de nieuwe 911 (de 992). Toch enkele dingen gezien die mijn wenkbrauwen deden fronsen. Het stoplicht achteraan is verticaal geplaatst, niet bijster mooi. De typeomschrijving “911 Carrera 4S” is in een niet zo mooi lettertype gemaakt. Het kofferdeksel vooraan is recht (een knipoog naar de jaren ’80) maar loopt een tweetal cm in op de bumper, raar ! Binnenin neemt de modernisering toe, waarbij échte knoppen vervangen zijn door touch-knoppen zoals in de Panamera (doe mij maar liever échte knoppen die je kan voelen zodat je niet moet kijken welke functie je nu aan het activeren bent). De “stick” van de automatische versnellingsbak is erg klein, op zich niet zo erg ik prefereer toch manueel schakelen ! En last but not least : enkel de toerenteller is nog analoog, de overige 4 panelen in het dashboard zijn digitaal. Noem mij maar lekker ouderwets traditioneel niet vooruitstrevend, maar ik ga er lang over moeten doen om aan te passen…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.