Nieuwe 997.1 cabrio

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe 997.1 cabrio

• Maker
    Discussie

• Robin
    Deelnemer

Hallo,

Na jarenlang dromen van een Porsche is het er eind 2017 dan eindelijk van gekomen!

Een “sealgrau” 997.1 cabrio van 2006, handgeschakeld, met PSE, werd uit zijn Heimat geëxporteerd.
      Tot nu toe zo’n 6.000 km afgelegd, waaronder vorige zomer een zalig weekendje naar de champagnestreek.
      Ook heb ik met de 2 kids al wat kilometers afgelegd; gewoon op een zonnige dag een ijsje gaan eten en zo.
      De auto wordt onderhouden bij Walter Verellen in Geel.

Het doel is om binnenkort ook eens een paar rondjes op de Nürburgring te draaien en/of een circuitdagje (Zolder?) mee te pikken.
      Een mooie toerrit met andere P-liefhebbers zie ik ook zeker zitten!
      Zijn er mensen die op geregeld afspreken op ‘n bepaalde locatie?

Hieronder al een paar foto’s van mijn vierwieler:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • Bedankt Luke & Drip!

Het ideale weer om van te genieten met het dak open! :up:

XXX

Ferm machien.
          Welkom en veel veilige kilometers :up:

welkom en mooie bak :up:

[quote=”targa 84″ post=276673]Welkom
              Veel plezier met de mooie Porsche !![/quote]

Welkom
                Veel plezier met de mooie Porsche !!

[quote=”TGeert” post=276605]Welkom op dit mooie forum en genieten maar van je cabrio (en Duc ) :up:[/quote]

Merci :up:

[quote=”Harley G” post=276599][quote=”Zoefhaus” post=276596]Bedankt! Ik heb nog wel wat te leren precies :)[/quote]

Komt goed. Als je wil reageren op een eerdere post van iemand, kan je dit doen door op “quote” te klikken. We gebruiken dit niet wanneer we reageren op het laatste bericht.
                    Je kan ook natuurlijk reageren met: @ Harley G, bedankt om die foto’s “in te voegen” :first:[/quote]

Quote-functie gevonden! :up:
                    “Snel antwoord” is dus iets anders…

En uiteraard bedankt Harley G om die foto’s in te voegen!

Welkom op dit mooie forum en genieten maar van je cabrio (en Duc ) :up:

[quote=”Zoefhaus” post=276596]Bedankt! Ik heb nog wel wat te leren precies :)[/quote]

Komt goed. Als je wil reageren op een eerdere post van iemand, kan je dit doen door op “quote” te klikken. We gebruiken dit niet wanneer we reageren op het laatste bericht.
                        Je kan ook natuurlijk reageren met: @ Harley G, bedankt om die foto’s “in te voegen” :first:

Welkom op het forum !!!

Bedankt! Ik heb nog wel wat te leren precies 🙂

Merci! Een gele Duc is ook niet te versmaden 🙂
                              Ideale combinatie, ride Italian and drive German 😉

Absoluut! Was niet makkelijk om te vinden, de meeste cabrio’s zijn tiptronics/pdk’s…
                                Maar de testrit met een tiptronic was nogal tegengevallen, dus het moest absoluut een handbak worden. Geen spijt van!

Bedankt Krokodile, wing en The Eagle!

Welkom! Inderdaad een mooie combinatie. Heb je foto’s ineens wat zichtbaarder gezet.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.