nieuwe aankoop, 964 carrera 4 cabrio

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s nieuwe aankoop, 964 carrera 4 cabrio

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Nadat ik deze week een forumlid een steuntje in de rug gegeven heb met zijn aankoop, waarop ik best wel een beetje jaloers was, 😉 😉 heb ik ,of toch mijn vrouw, de koop van haar leven gedaan.
      Ik kreeg voor de middag telefoon, terwijl ik op mijn mountainbike zat, dat ze ergens passeerde waar een 964 Carrera 4 cabrio te koop stond. Zij is gestopt om te kijken en te informeren en wat blijkt :wtf: :wtf:
      Eerste eigenaar, te oud om nog te rijden, geen idee van de waarde, enkel wat kleine technische probleempjes, wat normaal is voor een auto van 23 jaar oud. Ik zeg telefonisch tegen mijn vrouw een bod en :wtf: :wtf: dit is direct OK, de Porsche moest weg. :relaxman: :relaxman:
      Ga hem direct halen, en post direct foto’s als hij hier staat.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
      • :first:

Hahahaha, iedereen goed gefopt, nice catch bladerunner :first:

Wat een schitterend verhaal!
            Proficiat! Laat die foto’s maar komen!

Hier zijn ze dan, enkele foto’s. Zoals gezegd, de vorige eigenaar was te oud, dus moest hij weg.

Eerst keuren natuurlijk!

IMG_2165.JPG

Dan zien met hoeveel we er in kunnen? Eén persoon dus.

Knoop doorgehakt en direct gekocht.

IMG_2168.JPG

IMG_2167.JPG

IMG_2169.JPG

Enkel wat technische mankementjes, zoals geen voorruit en geen rechterspiegel, maar wat maakt dat uit.

En dit alles voor de prijs van 5 euro op de rommelmarkt van Turnhout. :relaxman: :relaxman:

Hey Luc,

proficiat man. Niet twijfelen, bod doen en hup. Waar ken ik dat ergens van 😆

Jawadde, dadde 😯 Zoiets vraagt om serie foto’s en uitgebreid verslag ! Ni warem, ni wille !!!! :happy:

Proficiat met de aankoop van de P.
                    Wie zou zo een vrouwtje niet willen die een P. voor haar ventje koopt!!!
                    Veel plezier en veilige KM.

[quote=”Rocco” post=92153]Proficiat met uw vrouw … en euh met de nieuwe porsche :mrgreen: :respekt:[/quote]

Inderdaad 😀

Proficiat!

AKK? :sarcastisch :mrgreen:
                        Soms is het gewoon veel leuker om in’t wilde weg ne slag te slaan toch? :respekt:
                        Picz pleaze… 8)

Proficiat met uw vrouw … en euh met de nieuwe porsche :mrgreen: :respekt:

Kijk dat is zaken doen naar mijn hart, inpakken en wegwezen :respect2:

Ben benieuwd naar de foto’s en alvast veel rijplezier :driver:

Proficiat met je aankoop. Leuk verhaal om te lezen, lijkt bijna recht uit een film te komen, te mooi om waar te zijn… 🙂 Veel plezier ermee op zonnige dagen en natuurlijk, fotookes !!!

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.