- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 november 2006 om 05:07
Na bijna 2 jaar in bezit te zijn geweest van een Opel Speedster Turbo had ik besloten dat het tijd werd om naar iets anders uit te kijken.Iets dat de prestaties van de Opel kan benaderen maar dan met meer comfort en degelijkheid.Daarom ben ik terug naar Porsche overgestapt(vroeger ook al een 944 S2 cabrio gehad)
Eindelijk na lang zoeken en vele kms verder heb ik een “P” gevonden die naar mijn zin is.:lol:
Het is een zwarte 964 C4 cabrio van ’90 geworden.(km-stand 142000 zonder oh-boek maar wel met alle facturen van de afgelopen 5 jaar)
Volgende week gaat ie naat de techn.controle en hopelijk kan ik hem dan in de loop van volgende week gaan afhalen.
Als nieuweling hier op het forum (ik volg het al wel een tijdje) zou ik graag alle beschikbare informatie van jullie krijgen ivm de wetenswaardigheden van deze wagen.
Door dit forum te volgen weet ik waarschijnlijk toch al een beetje meer dan een leek maar toch is alle info meer dan welkom.
Een foto kan ik helaas nog niet posten omdat ik momenteel zonder dig.camera zit,maar hier wordt in de komende weken een mouw aan gepast!
Deze hebben jullie nog van mij tegoed 😛
Ik zie ernaar uit om in de loop van volgend jaar op enkele meetings aanwezig te zijn en jullie wat beter te leren kennen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.