Nieuwe aanwinst

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie
  • Onze nieuwe aanwinst, een 944 van 1985 met ongeveer 195000km op de teller. De wagen verkeert in zeer mooie staat,
    foto’s spreken voor zich denk ik (maar de wagen moet nog eens gepoetst worden)

The outside:

The inside:

En ook na bijna 200 000km ziet alles er hier nog mooi en zuiver uit:

De 16″ fuchsen (worden nog opgemaakt):

De bedoeling is om deze 944 bij te houden tot ik mijn rijbewijs heb en er mee te rijden. Ook zal ik enkele aanpassingen aanbrengen aan de wagen; nl. de fuchsen vervangen door Gotti velgen, het 2 kleurig leder interieur vervangen door 2 kuipstoelen enz….

Greetz Tali

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Alle ik zal ne keer komen zien naar jullie ‘ BOM’

De fuchsen mogen weg, alsook het interieur, dus als er iemand interesse heeft.. 😉

285 achteraan viel best heel goed mee, die 10 duim achteraan is wel wat te smal, ik denk dat op de gottis bredere randen komen die 11 duim breed zijn.

Verder vond ik het wel mooi zo 8)

[quote=”RSR”:3qlfxi48]mooi maar ik dacht te hebben vernomen dat er nog wat werk aan is.[/quote]

Uiteraard er moet nog heel wat aan gebeuren voor er in stijl kan gereden worden 😈 maar één van de volgende ritten zijn we er waarschijnlijk wel bij… u weze gewaarschuwd ! 😆 😉

285 😯

En ik zit daar met mijn 265-jes op 10,5 duim 😥

mooi maar ik dacht te hebben vernomen dat er nog wat werk aan is.

achteraan 10 duim breed en 285 ! 😯 graaf zicht !!

Velgen staan er proper onder.
                  Deze maken de wagen jonger en srijlvoller.
                  De Fuchsen maakten de wagen ene beetje bruter

inderdaad…van de slag 10j jonger 😆 😉 …serieus, het ziet er heel proper uit! Ik vond die fuchsen anders ook ni misstaan hoor 8)

uw auto lijkt er direct veel moderner door.
                      knap!

De nieuwe velgen:

[îmg]http://img512.imageshack.us/img512/5320/94405zt3.jpg[/img]

Is goed Koen!

Vandaag al wat aanpassingen gedaan: fuchsen gedemonteerd en vervangen door 18ers. Foto’s volgen.

Interieur is er al volledig uit en klaar om een metamorfose te ondergaan.
                          Ik hoop dat het interieur toch nog mooi wordt met de plannen die ik heb.

Zalik doen als ik ze binnen krijg.
                            En anders kom je maar even langs als ze er zijn 😉

Dat is ook de bedoeling dat de chief er mee kan rijden dan, kan er ook nog eens een smile op zijn gezicht staan bij het (be? 😆 )rijden van een Porsche.
                              Ik weet nog hoe hij genoot van zijn ‘toerke’ in de rode 911.

Mail me maar eens foto’s van de stoeletjes.

[quote=”Porsche-RSR”:2ua7osp0]
                                Het is inderdaad de bedoeling om met deze gaan rond te rijden op mijn 18e (nog 1 en half jaar wachten), maar ondertussen kunnen er wel ritten mee gereden worden, waar ik co-piloot ben. Of misschien ook trackdays indien mogelijk.[/quote]

Laat de Chef ermee rijden. Dan kan die eindelijk ook eens mee met Porsche-evenementen

[quote=”Porsche-RSR”:2ua7osp0]
                                Het interieur zal ook een ‘kleine’ verandering ondergaan, meer info daarover volgt nog 8) [/quote]

Dat had ik stiekem gehoopt. Jullie hebben toch genoeg liggen en voor je toch iets anders wilt , ik krijg volgende week prachtige kuipjes in de kleur zwart binnen (gebruikte) in perfecte staat met verstelbare rug.
                                Deze mogen voor 250€ (het paar) van eigenaar wisselen

[quote=”Porsche-RSR”:68xeojja]Dank voor de reacties iedereen! Ik ben zelf ook echt zeer blij met de aankoop van de wagen (Hartelijk dank aan Mr Mcklusky voor de tip!!!!)

Het is inderdaad de bedoeling om met deze gaan rond te rijden op mijn 18e (nog 1 en half jaar wachten), maar ondertussen kunnen er wel ritten mee gereden worden, waar ik co-piloot ben. Of misschien ook trackdays indien mogelijk.

Het interieur zal ook een ‘kleine’ verandering ondergaan, meer info daarover volgt nog 8) [/quote]

Ofwel kun je op je 17e achter je voorlopig rijbewijs en zo een jaar met een L rondcrossen (das dan maar een half jaartje meer wachten 😀 ). Op je 18de je echt rijbewijs behalen en klaar is kees.
                                  http://www.mobilit.fgov.be/nl/weg/rijbewijs/n060901.htm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.