Nieuwe aanwinst

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie
  • Onze nieuwe aanwinst, een 944 van 1985 met ongeveer 195000km op de teller. De wagen verkeert in zeer mooie staat,
    foto’s spreken voor zich denk ik (maar de wagen moet nog eens gepoetst worden)

The outside:

The inside:

En ook na bijna 200 000km ziet alles er hier nog mooi en zuiver uit:

De 16″ fuchsen (worden nog opgemaakt):

De bedoeling is om deze 944 bij te houden tot ik mijn rijbewijs heb en er mee te rijden. Ook zal ik enkele aanpassingen aanbrengen aan de wagen; nl. de fuchsen vervangen door Gotti velgen, het 2 kleurig leder interieur vervangen door 2 kuipstoelen enz….

Greetz Tali

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
    • zot van’t kleur, nie van interieur 😉 🙂
      Mooi

Anoniem

Hoe ? 16 en half en nog niet van ‘t straat ? 👿
        In mijnen tijd was’t … eueu verd… wa was’t nu ook weer 🙄
        Ha ja, toen begonnen we uit te vissen waar ‘t stuifmeel naartoe vloog (vloeide) 😆 😆 😆

Dik gefeliciteerd i.i.g. Da’s nu nog eens echt nen droom waarmaken, op je 18de met ne 944 onder je g*t. Veel plezier ermee…

[quote=”MichM3″:23bju8k8]…vriendin zoeken van 18+…. [size=59:23bju8k8](met rijbewijs natuurlijk)[/size] 😉 …problem solved 😆 [/quote]
          Das ook een optie 8)

…vriendin zoeken van 18+…. [size=59:xe5bacq3](met rijbewijs natuurlijk)[/size] 😉 …problem solved 😆

Dank voor de reacties iedereen! Ik ben zelf ook echt zeer blij met de aankoop van de wagen (Hartelijk dank aan Mr Mcklusky voor de tip!!!!)

Het is inderdaad de bedoeling om met deze gaan rond te rijden op mijn 18e (nog 1 en half jaar wachten), maar ondertussen kunnen er wel ritten mee gereden worden, waar ik co-piloot ben. Of misschien ook trackdays indien mogelijk.

Het interieur zal ook een ‘kleine’ verandering ondergaan, meer info daarover volgt nog 8)

…goed begonnen is immers al half gewonnen…Mr T. doet dat lang niet slecht 8)

Hij is niet van mij… (mijn garage staat boordevol met 3 P-kes waarvan 1 rijdende) T is van plan om de wagen helemaal naar zijn hand te zetten en er op zijn 18e mee te gaan rijden als 1e porsche, maar als er intussen een goed bod op moest komen denk ik wel dat hij hem zal laten gaan…
                  Hij hoopt op zijn 18e met een 911 te kunnen starten…

We zullen wel zien zeker ?

Proficiat met deze mooie aanwinst Tali ❗
                    Ik heb ze nog niet veel in het geel gezien en vind het prachtig!

[quote=”mcklusky”:1lyqja7w]Ik heb hem al in t echt gezien… [/quote]

Dat zal wel. Die staat op je grondstuk en je wagen op de oprit 😈 😉

Mooie wagen hoor. Ga je haar houden of is die voor de verkoop ❓
                      Ik hoop echt het eerste.

Ik heb hem al in t echt gezien… er is aan de buitenkant nu eens niks op aan te merken… 🙂 twisted: en die motor 😯 die draait zeer zéér mooi !

Met andere woorden , één van de schoonste 944s met die kms die ik al gezien heb…

Proficiat T

hey Mr T,

de max he kerel!!! heel tof en ben blij voor u…je weet dat ik van kleuren hou, wat mij betreft heb je een goede keuze gemaakt…je gaat wel veel beziens hebben en iedereen zal weten op welk uur en plaats je overal geweest bent…maar dat zou ik er zonder morren bijnemen 😉

Ik hou van geel.
                            Veel goede kilometers gewenst.

Rufie.

Mooi kleurtje ook Talitho, proficiat!

Amai Talitho,
                                Das gene K*k , toffe wagen !!
                                Je eerste wagen een Porsche , ge moet toch maar geluk hebben in het leven 😉

Ga je rijden tegen Koen zijn Herfstrit ?
                                Of moet je nog langer wachten ?

Een hele dikke proficiat !!

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.