nieuwe aanwinst

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie
  • Hallo
    heb zopas voor mijn nieuwjaar mij een nieuw speeltje aangeschaft, na verschillende jaren meegedraaid te hebben in het assistentie team van Marc Soulet ( TARGET SPORT )in de jaren 80, en na ongeveer 16jaar terug aanschaf gedaan te hebben van een 964, spijtig na 3 jaar en door te weinig tijd om ermee te rijden terug weggedaan, is de microbe wel blijven zitten, na vele jaren OPEL oldtimer jaren en nu nog eig van OPEL en BITTER wagens, heb ik mijn 4 BMW’s Z1 – Z3 coupe – E30 M3 – en 325ix weggedaan te hebben , heb ik mij op 31.12.2011 terug een PORSCHE aangeschaft, nl een 996, 3.6 van 2003, full options en in een onberispelijke staat, een droom van een wagen
    het enige wat de wagen niet heeft is de befaamde XLF sportuitlaat, deze zou ik er graag laten op plaatsen, heeft er iemand ervaring met dit
    alvast bedankt Johan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Ferrari-bash. Gotta remember that :relaxman:

Groeten

En ook dat klopt weer :drink:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Iedereen weet toch hoop ik dat Ferrari eigenlijk een veredelde Fiat was .
            Niks verkeerds met Fiat hé , maar gewoon ter info 💡

:mrgreen:

Ja Jol, dat klopt inderdaad.
              Ik weet zelfs van wie dat die geweest is.
              Die persoon rijdt nu met een 360 modena rond in Genk.

Klopt wel idd. Kijk maar naar de oude EN nieuwe Bitter (Isignia)

Groeten

Iedereen weet toch hoop ik dat Bitter eigenlijk een veredelde Opel was .
                  Niks verkeerds met Opel hé , maar gewoon ter info 💡

Ken De productieaantallen niet maar weet wel dat ze enorm zeldzaam zijn. Persoonlijk vind ik ze ook erg mooi.

Groeten.

jaren geleden reed er in Genk ook zo een bitter rond

gd1

Er bestaan nog andere auto’s in de wereld dan Porsche’s hé…. 😀

Ik kende dat ook niet ,had daar zelf nog nooit van gehoord 😳 🙄

Anoniem

Alweer iets bijgeleerd ,een Bitter kende ik niet .Thanks

Trouwens, deze Bitter bedoel ik:

DSC_2247.JPG

DSC_2244.JPG

DSC_2245.JPG

Groeten

Dat zie erg zelden, een Bitter-eigenaar! En dan nog meerdere ook :respekt: In NL weet ik een Bitter SC te staan, jammer genoeg heb ik hem al een tijdje niet meer gezien 😐 Ook hier is dus een enorme autoliefhebber te bespeuren 😛

Veel plezier op het forum!!

Groeten

Ben je van het ANtwerpse en had je vroeger een E30 Baur in Mauritiusblauw ?
                                  Ik heb namelijk jaren geleden een Baur gekocht van iemand die meerdere Bitters had .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.