nieuwe aanwinst

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuwe aanwinst

• Maker
    Discussie
  • Hallo
    heb zopas voor mijn nieuwjaar mij een nieuw speeltje aangeschaft, na verschillende jaren meegedraaid te hebben in het assistentie team van Marc Soulet ( TARGET SPORT )in de jaren 80, en na ongeveer 16jaar terug aanschaf gedaan te hebben van een 964, spijtig na 3 jaar en door te weinig tijd om ermee te rijden terug weggedaan, is de microbe wel blijven zitten, na vele jaren OPEL oldtimer jaren en nu nog eig van OPEL en BITTER wagens, heb ik mijn 4 BMW’s Z1 – Z3 coupe – E30 M3 – en 325ix weggedaan te hebben , heb ik mij op 31.12.2011 terug een PORSCHE aangeschaft, nl een 996, 3.6 van 2003, full options en in een onberispelijke staat, een droom van een wagen
    het enige wat de wagen niet heeft is de befaamde XLF sportuitlaat, deze zou ik er graag laten op plaatsen, heeft er iemand ervaring met dit
    alvast bedankt Johan

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • hallo
      zal eerstdaags beeltjes maken van de 996,heb nl.een Bitter CD van 1975 met de 5.4 V8 motor en dan nog 2 Bitter’s SC , nl een 30i en nog een 3.9i, die ik aan het opmaken ben, en ook nog een opel ascona C cabrio 20i gt staan, die ik reeds 19 jaar heb, de E30 M3 die ik verkocht heb was zwart met grijs leder
      groeten johan

Anoniem

Welkom hier ,proficiat met je keuze .Een Z1 staat ook op mijn verlanglijstje ,wat motorisatie betreft misschien wat ondergemotoriseerd maar wat betreft looks super.

Welkom en pic’s van de 996 en de Z1 graag 8)

Welkom en proficiat met de aankoop! Goeie manier om het nieuwe jaar in te zetten :drink:

Welkom, ken alleen maar Bitter schoenen en die zijn zeldzaam.

Anoniem

Welkom, Bitter (beetje suiker bijdoen, smaak beter 😉 )
                Jaren ’80, zullen elkaar zeker zijn tegengekomen.
                Veel plezier met het nieuwjaarsgeschenk!

Anoniem

Bitter welkom.
                  Kan het zijn dat jij mijn zilveren E30 M3 van mij hebt gekocht in ’98 of ’99.
                  De koper was toen iemand die enkele Oldtimer Opels had, dit zou echt toeval zijn 😀
                  Was misschien wel die ene auto die ik nooit had mogen verkopen, toch zeker niet aan de prijs die ik toen kreeg. Als ik nu zie wat de prijzen voor een mooie zijn.

welkom op het forum, veel plezier gewenst met de 996
                    en heb je nog foto’s van de 964 ?

Welkom, Z1, een van mijn favorieten 😈

Wim

Van harte welkom Bitter, en veel rijplezier met de Porsche. :applaus:

Van harte welkom, fotos altijd welkom, zijn allemaal toppertjes!

Van harte welkom hier .
                            Proficiat met je aankoop .
                            Je hebt wel een droomwagen van me verkocht .
                            De E30 M3 blijft één van mijn favorieten die ik nog wil gehad hebben .
                            Heb je fotootjes van je Bitter (is het een SC) en de Z1 en M3 ?

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.