Nieuwe aanwinst ’89 911 + advies

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe aanwinst ’89 911 + advies

• Maker
    Discussie

• Peter Reyns
    Deelnemer

De zoektocht is ten einde.
      Vandaag aankoop gedaan van een mooie triple black Targa van ’89.
      Nog onder voorbehoud van AKK bij OPC volgende week maar ik verwacht geen probleem.
      Volledige onderhoudhistoriek en op basis van de facturen de vorige eigenaar kunnen traceren die hem 10 jaar in bezit had en me zijn zegen heeft gegeven :happydance:
      Dank aan Wim, Bladerunner en Duzze voor hun gewaardeerde adviezen tijdens de zoektocht.
      Het bewijs dat dit forum meer is dan een babbelbox, maar een forum voor mensen met een gezamelijke passie :respekt:
      De wagen is instapklaar maar toch twee vragen aan de forumleden :
      1. De wagen heeft sportzetels met leder op de zijwangen en stof in het middenvlak. Op één zijwang van een zetel is een klein gaatje. Hoe los ik dit best op? Kan je dat repareren of de zijwangen laten herdoen ?
      2. Ik zou met knipoog naar de nieuwe targa’s de beugel in geborstelt RVS zetten, dus verf eraf + zandstralen. Waar kan ik hiervoor terecht?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
      • Prachtig gedaan die beugel. Ik zou niet twijfelen. Zelf heb ik een Momo stuur dat een kruising is tussen een Prototipo en een Jackie Steward. Nog geen seconde spijt van gehad.: http://mwuo-momo.myshopify.com/products/steering-wheel?variant=7649068355

Ik vind zwart ook beter bij uw type en kleur

Niet doen

Als jij het niet doet kom ik het doen! :mrgreen: :happy:

Valt beter mee dan gedacht Luc.
                Gezien de vele zwarte accenten had ik gedacht dat zwart het mooiste zou zijn.. maar nu ik de foto’s zo zie…twijfel twijfel

Uiteraard icm het lavendelveld 😉

Toch een supermooie targa!

mijn gedacht ? het is een meerwaarde …. :up:

Ik had het nooit gedacht maar vind het eigenlijk wel knap :first:
                    Ik speel dan ook met het idee om het te doen, wat denken jullie?

20130719_130056-Copy.jpg

inoixbeugel(1).jpg

Mooi! Net de mijne 😉 Wegens lak niet meer mooi op de beugel heb ik die ook in RVS gezet.

Een 3.2 heeft toch nooit servo, tenzij afterarket?

XXX

Mooi resultaat.
                        Momo Prototipo zit er bij mij ook op, maar kleiner dan origineel.
                        Toerenteller en snelheidsmeter dan maar een draai gegeven zodat ik tot 140 de km/h kan volgen, sneller hoef ik toch niet meer te zien :engeltje:
                        Mijne is een 84er, zonder servo en toch rijdt hij nog leuk, lekker stuurtje :coolness:

Good job!

in dit geval zou ik me ook niks aantrekken van originaliteit. doen wat je deed en mooi vindt.
                            idd vele malen beter !!!

:up: :up: :up:

Ik permitteer mij om voor en na in één post te plakken. Super geslaagd!

22f18d797ef3838109a292e3.jpg

8659b1e3fcc033dbb042893b.jpg

Erg geslaagde update :first:

zeer mooie auto
                                    veel plezier maar ermee !!
                                    :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 52)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.