Nieuwe aanwinst ’89 911 + advies

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Nieuwe aanwinst ’89 911 + advies

• Maker
    Discussie
  • De zoektocht is ten einde.
    Vandaag aankoop gedaan van een mooie triple black Targa van ’89.
    Nog onder voorbehoud van AKK bij OPC volgende week maar ik verwacht geen probleem.
    Volledige onderhoudhistoriek en op basis van de facturen de vorige eigenaar kunnen traceren die hem 10 jaar in bezit had en me zijn zegen heeft gegeven :happydance:
    Dank aan Wim, Bladerunner en Duzze voor hun gewaardeerde adviezen tijdens de zoektocht.
    Het bewijs dat dit forum meer is dan een babbelbox, maar een forum voor mensen met een gezamelijke passie :respekt:
    De wagen is instapklaar maar toch twee vragen aan de forumleden :
    1. De wagen heeft sportzetels met leder op de zijwangen en stof in het middenvlak. Op één zijwang van een zetel is een klein gaatje. Hoe los ik dit best op? Kan je dat repareren of de zijwangen laten herdoen ?
    2. Ik zou met knipoog naar de nieuwe targa’s de beugel in geborstelt RVS zetten, dus verf eraf + zandstralen. Waar kan ik hiervoor terecht?

7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
  • Wim

Wij hebben het ook gedaan bij een 3.2 met G50 bak.
      Maar kan je al zeggen dat het een tijdrovende klus is, maar wel mooi. 😉

http://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/afgeronde/?tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=47&cHash=b0cc9953423597934c20987da2075664#c12

XXX

Ieder zijn ding, is wel ferm op die lichtgroene :up:

om de targabeugel een geborstelde look te geven: zoek eens op joetjoep naar de aflevering van wheeler dealers over de delorean 💡

is prachtig, dus als je het mooi vindt, doen zou ik zeggen :respekt:

Inzake de beugel zie foto in bijlage van de groene westside P, niet orgineel maar daarom niet minder mooi.
              Over smaken en kleuren, ieder zijn ding en ik snap dat echte puristen hun wagen zo orgineel mogelijk willen houd. Ik vind het mooi en ben dus op zoek wie mij hierbij kan helpen.

https://porscheforum.be/images/originalphotos/11566/833/bedf72a79df187c35f0fdc17.jpg

Vraag 1: T&T interior design in Lier : vakmannen

Proficiat met de aankoop en we verwachten natuurlijk enkele foto’s.

Vraag 1: geen idee maar als je iemand vind om dit te herstellen, geef adres maar door want ook mijn lederen zijwang is een beetje afgesleten.
                  Vraag 2: mijn advies, niet doen, een 89’er is geen 2016’er of geen 75’er, je zou trouwens alle zwarte bagetten dan ook moeten bloot maken van zwarte verf.

7 reacties aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.