nieuwe aanwinst

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuwe aanwinst

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • heb stoeltjes gevonden :happydance: :happydance:
      direct 2 setten gekocht 😀
      de zwarte zijn met zetelverwarming ,deze set ga ik bij houden
      de grijze ga ik de rug spuiten,en de bekleding vernieuwen voor in de speedster.
      hardbackv-2.JPG

hardbacks-2.JPG

en met dezelfde foto’s worden die stoelen ook HIER aangeboden door joepeters001@hotmail.com

993hb.jpg

ik herinner me deze toen ik nog op zoek was. de verkoper adverteerde toen vanuit Balen (B) op een andere duitse ebeei site

993sitze.JPG

Veel mooier kan een auto niet worden, dit is werkelijk van het mooiste dat er op vier wielen bestaat…. :coolness:

Als ik me niet vergis staat er een setje hardbacks 993 op kapaza te koop.
              Kszal eens neuzen of ik de link nog vind.

Net gekeken maar heb blijkbaar 2 zoekertjes door mekaar gehaald. Zoekertje 1 was Van Zweeden met hardbacks voor een 996 en het ander zoekertje waren turbo’s van een 993. Ook niet te versmaden natuurlijk.

Op het UK forum stonden er enkele maanden geleden te koop. Misschien effe horen of ze nog beschikbaar zijn.

http://www.911uk.com/viewtopic.php?t=107230

De max :up: Gefeliciteerd :applaus:

Tim

Dees is super goed….echt knap project

[quote=”Timpie” post=232141]mooie wagen.

ik ben ook wel benieuw of dit één van de uiterst zeldzame WTL speedsters is[/quote]
                    originele speedster, 503.de wtl is enkele jaren nadien volgens vorige eigenaar bij porsche duitsland gedaan.dus niet fabriek af, spijtig,
                    ik denk ook niet dat een van de 15 die er origineel zijn snel te koop gaan komen,ma dees is ook al goe..

zoek een stelletje hardback 993

code 503 🙂

Proficiat met de nieuwe aanwinst! Prachtige P. :up: :up:

Knap :first: Proficiat :drink:

S2

Euh, proficiat, maar rijden wordt heel moeilijk zo zonder stoelen erin 🙂

dikke proficiat Yoeri, het is een prachtige wagen, ben er helemaal dol op.
                                cool-smiley-2-3.jpg

Congratz!!

Nooit geen fan geweest van een 964 speedster, maar deze kleursamenstelling maakt hem echt wel af!
                                  En nu ben ik dus zeker fan :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.