Nieuwe aanwinst in de familie.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Nieuwe aanwinst in de familie.

• Maker
    Discussie

• Wim
    Deelnemer

Bij deze even een paar foto’s van onze nieuwe aanwinst die ik vandaag opgehaald heb.
      Blijft niet bij ons, maar gaat naar mijn zus in Duitsland waar deze veel duurder zijn.

Is een originele Reuter carrosserie, dus een van de betere ombouw speedsters.
      Motor is een 914 2.0 met lange 4 bak, en gaat als een speer. 8)

Deze week alles nog even nalopen en checken, en dan gaat hij volgende week naar de Heimat.

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • ferme kar, happy zus :respect2:

mmmmmmmooi! Ik zal eens een hartig woordje met mijn broer moeten praten 😉

Twee weken geleden Ladies Classic gereden en de tweede plaats was voor de dames in zo’n speedster…

HoHoHo… :applaus:

Leuke familie moet dat worden zeg, proficiat zou ik zeggen :applaus: :applaus:

Had je deze niet voorgesteld aan “Jelle 007” ?

proficiat Wim, zusje blij :respect2: :first:

Wim

[quote=”porsche” post=106531]Waar heb je die gevonden. [/quote]

Ik heb deze gevonden bij witmerodijk in Warmond

Zag deze staan toen ik er was met een klant voor een Porsche, en heb toen wat genoteerd en nagezocht.
                  Toen heb ik de knoop maar door gehakt. 😉

Heel mooi, Wim!!! Zus zal heel blij zijn!!!

Dat is inderdaad een prachtig wagentje Wim en dan nog een originele Reuter !
                      Waar heb je die gevonden. Mooie kleur ook.

De zus zal blij zijn 😀

Knap “karretje” staat mooi te blinken in zijn vel . :applaus:

ziet er strak uit!

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.