nieuwe banden voor mijn 996 c4

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 nieuwe banden voor mijn 996 c4

• Maker
    Discussie
  • hoi, heb er nu Pirelli P zero opliggen en het is tijd om ze te vernieuwen. Ik was van plan Michelin Ps2 te leggen maar een vriend raadt me het af ; de Michelins zouden vanaf 200 km/u zweverig aanvoelen. Hij zelf zweert bij Continental Sportcontact 2 met N codering. Die zijn ook nog een stuk goedkoper. Vooraan heb ik 225/40/18 en achter 285/30/18. Wat zijn jullie ervaringen ?

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • bedankt allen,
      de N codering ken ik, banden zijn verstevigd.
      Ben benieuwd hoe je het gaat stellen met je Michelins. Laat je me weten hoe ze rijden, en dan vooral op de snelweg ?
      Van Conti’s hoor ikook niets dan goeie dingen, dus het gaat tussen die 2. Pirelli vind ik te hard, en ik ben geen circuitrijder, vooral snelwegen en vlaamse ardennen.

4de zelfde op leggen in N keuring :drink: :up:
        Als je een paar u tijd hebt leg ik het u wel is uit :coolness: :drink: :first:

Zelf ook de Conti’s en ben er heel tevreden van.
          Ik kan nu wel niet van de extremen meespreken, doe er geen circuit mee.
          Voor dagdagelijks gebruik doet het wat het moet doen.

Ik heb net Michelin PS2’s gekocht 🙂
            250 euro per stuk dus niet te duur, ik ben benieuwd wat dat gaat geven ik kom van bridgestone potenza’s

met de zoekfunctie op PFB ga je heel wat topics/antwoorden vinden op je vraag.
              hier zeker geen slechte(re) ervaringen met PS2.
              maar het lijkt me bij een 4×4 verstandig om rondom eenzelfde merk/type banden te monteren.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.