Nieuwe bezoeker en op zoek naar hulp en stukken

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe bezoeker en op zoek naar hulp en stukken

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen

zoals iedereen hier ben ik ook een Porsche fanaat en ben hier beland op zoek naar interessante informatie en ook onderdelen. Ik heb meerdere Porsche gehad (944, 944 Turbo, 911 SC 1981 en 911 3.2L cabrio van 1983). Ik was toen nog jong maar heb ze allemaal verkocht toen ik begonnen ben als zelfstandig (zo’n 19 tal jaar geleden). Ik heb mijn cabrio gehouden en had ze in een loods verlaten denkend dat ze daar veilig zou blijven … spijtig genoeg groot was mijn verbazing toen ik ontdekte dat meerdere stukken weg waren en de auto (die toen nog volledig tip top was) geplunderd was!!! Ik was geschrokken en kwaad. Sinds begin van dit jaar probeer ik ze in orde te krijgen, de meeste stukken heb ik terug gevonden maar ik ontbreek nog enkele dingen. Mijn 3.2L was in de jaren 90′ omgebouwd in een turbo look in Duitsland en was zeer mooie afgewerkt.

Voila, hier was mijn korte voorstelling, ik hoop dat ik hier binnenkort antwoorden op mijn vraag zal kunnen vinden.

Mvg

Pierre-Philippe

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • welkom hier, geluk met ongeluk want je kon hem na nog een paar jaar helemaal niet meer hebben teruggevonden
      Hopelijk (ben er zeker van) komt alles weer goed en kan je binnenkort genieten van open rijden in een wat een beauty gaat worden….keep us posted 🙂

XXX

Welkom hier en veel succes met de wederopbouw.
        Komt blijkbaar allemaal terug goed zo te zien.

Dankjwel, nog wat stukken te vinden …

Welkom en succes met de “herstelwerken”. Jammer dat je je prachtige wagen zo terug gevonden hebt.

hier enkele foto’s
                voorlopig nog op zoek naar de voorbumper en dan nog velgen. Al de rest heb ik kunnen vinden (kopen) …

ik moet verder nog de elektronische doos terug koppelen en testen of motor zal normaal functioneren; mijn wagen had toen nog maar 79000 kms …
                was moeilijk te zien in het begin maar laten we positief blijven hè .. 🙂

IMG_6902_2015-03-26.jpg

IMG_6903_2015-03-26.jpg

IMG_6904.jpg

IMG_6907_2015-03-26.jpg

IMG_6909.jpg

Wim

Welkom op het forum, en niet leuk om je auto dan zo terug te vinden.

En misschien mogelijk een paar foto’s van de Porsche in de staat zo je hem vond en voordien.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.