- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
26 maart 2015 om 20:45
Hallo iedereen
zoals iedereen hier ben ik ook een Porsche fanaat en ben hier beland op zoek naar interessante informatie en ook onderdelen. Ik heb meerdere Porsche gehad (944, 944 Turbo, 911 SC 1981 en 911 3.2L cabrio van 1983). Ik was toen nog jong maar heb ze allemaal verkocht toen ik begonnen ben als zelfstandig (zo’n 19 tal jaar geleden). Ik heb mijn cabrio gehouden en had ze in een loods verlaten denkend dat ze daar veilig zou blijven … spijtig genoeg groot was mijn verbazing toen ik ontdekte dat meerdere stukken weg waren en de auto (die toen nog volledig tip top was) geplunderd was!!! Ik was geschrokken en kwaad. Sinds begin van dit jaar probeer ik ze in orde te krijgen, de meeste stukken heb ik terug gevonden maar ik ontbreek nog enkele dingen. Mijn 3.2L was in de jaren 90′ omgebouwd in een turbo look in Duitsland en was zeer mooie afgewerkt.
Voila, hier was mijn korte voorstelling, ik hoop dat ik hier binnenkort antwoorden op mijn vraag zal kunnen vinden.
Mvg
Pierre-Philippe
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.