Nieuwe Cayenne (per ongeluk) online

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Cayenne (per ongeluk) online

• Maker
    Discussie
  • de webmaster bij Porsche zal niet zo goed slapen. Afgelopen vrijdag had die zgn. per ongeluk de fotos van de nieuwe Cayenne online gezet. Daarom dat ze hem nu maar volledig op hun site hebbern gezet, in Duitsland kan je hem zelfs al configureren. Die nieuwe Cayenne is feitelijk spotgoedkoop. Ik heb voor de lol eens een nieuwe diesel geconfigureerd en zelfs met panorama dak, electrische trekhaak en xenons kwam ik maar op 65K

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Sinds vorige week circuleren er al massa’s foto’s van de nieuwe cayenne. Met de voorzijde kan ik leven (beetje richting lichten panamera) maar de achterlichten vind ik beetje Japansachtig 👿

Inderdaad, ik denk dat de webmaster zelfs heel goed heeft geslapen en dat men bij Porsche tevreden mag zijn met de voorstelling op het Autosalon van Genève. Foto’s waren al her en der verschenen en dat had niets met een lek te maken. Ik had zelfs van de Porsche dealer al een folder gekregen, dus dat lekt niet zomaar hé.

Tegelijkertijd vindt in Genève ook de voorstelling van de nieuwe Touareg plaats, gisteren stonden er al foto’s in de kranten.
        Volkswagen haalt de hybride Touareg bij dochtermerk Porsche, samen gebruiken ze dus hetzelfde platvorm om de kosten te drukken.

Ja, als je dat allemaal zo leest moeten we ons binnenkort schuldig gaan voelen dat we nog met een benzine versie rijden 😉

Alle info van de nieuwe Cayenne stond vanaf donderdagavond al op meerdere sites (zo ook de officiele Porsche site)
          En vanaf vrijdag al hier op het forum 😉
          Ik denk dat men je een broodje aap heeft aangepraat 😈

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.