nieuwe daily

• Maker
    Discussie
  • sinds 2 weken; mijn nieuwe daily driver !!

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Anoniem

Ja wim ,vrees dat het opnieuw een nieuw paswoord zal worden . 😡

Wim

Welkom terug Gert, en als je nu wat meer hier vertoeft, raakt ook je paswoord niet in de vergetelheid. 😉

Hoi Gert . Welkom terug .
          Anders even een mailtje sturen naar de Admin McKlusky . Die kan je misschien helpen aan je oude inloggegevens .
          Er zijn er sinds de verandering van het forum meerdere die hier niet meer aangemeld geraken op hun oude account .
          Misschien kan hij je helpen.
          Wel even geduld hebben daar de man een zeer erg druk leven heeft .

Ivm foto’s uploaden . Elders uploaden (hotmail, imagshack , flickr etc) en dan hier zetten tussen

die “klikkerdekik ” helpt mij niet echt om mijn foto’s te uploaden.
            Maar om om je vraag te antwoorden wie ik ben; ik denk dat ik één van de weinige ben die 2X geregistreerd is PFB. Een eerste keer als Gert , maar da’s heel lang geleden, en ik herinner mij mijn paswoord van de gebruikersnaam Gert niet meer. Nadien heb ik mij opnieuw geregistreerd als gs,
            Nog meer gegevens zijn : 41 jaar, zelfstandig carrossier, gehuwd met Nadia, no kids, porsche geschiedenis = 911 targa 1974, 944 1983, 911 cabrio (964 look) 1986, 986 1999, (+/-2 dagen plezier aan gehad en toen ingepalmd door mijn vrouw) en nu sinds 2 weken een 955 van 2004 voor mij

‘k krijg de foto’s blijkbaar niet ge-
              uploaded

Euh ja ???
                Wie ben je en welke wagen is het geworden ?

Welkom hier en eventjes volgende link lezen
                KLIKKERDEKLIK

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.