nieuwe ecotaks en biv!!! nu inschrijven

Home Forum Porsche Talk nieuwe ecotaks en biv!!! nu inschrijven

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”Funny” post=109147][quote=”mark986″ post=109145]Heb de 4s nog ni ingeschreven en begin het al warm en koud te krijgen….[/quote]
      Mark en andere P-rijders ,nergens voor nodig .Geniet nog maar volop van de tijd die ons rest . 😉
      Alles wat we nu hebben kunnen ze ons niet meer afnemen .[/quote]

+1!

de auto zal altijd een melkkoe blijven persoonlijk vind ik dat het eerlijkste nog altijd aan de pomp is en dat is momenteel ook al.
        rij je veel sta je veel aan de pomp.

wat de toekomst brengt weet niemand en de staat kan nog steeds met de gekste wetten afkomen
        en ze bekijken steeds maar de uitstoot, om volledig correct te zijn zouden ze ook moeten kijken naar de hoeveel energie er nodig is om de wagen te maken,…

hier moet ik ook steeds denk aan de artikels hummer vs prius google maar eens en je komt tot een verrassende ontdekking

[quote=”mark986″ post=109145]Heb de 4s nog ni ingeschreven en begin het al warm en koud te krijgen….[/quote]
          Mark en andere P-rijders ,nergens voor nodig .Geniet nog maar volop van de tijd die ons rest . 😉
          Alles wat we nu hebben kunnen ze ons niet meer afnemen .

Heb de 4s nog ni ingeschreven en begin het al warm en koud te krijgen….

[quote=”Datake” post=109104]Ik geloof nooit dat ze de rijtaks zo veel ineens omhoog gaan doen…[/quote]
              Datake daar ben ik zeker van .
              De verkeersbelasting in de toekomst zal veranderen ,iedereen weet dat er een autovignet komt ,een verplichting voor iedereen die het Belgische wegennet wil gebruiken ! Een en het zelfde tarief voor alle Belgen alsook voor alle buitenlanders die het wegennet in Belgie gebruiken .
              Daarnaast wordt de bijkomende taks (enkel voor de Belgen ) gekoppeld aan de CO2-uitstoot .
              Als er nu al crisis is in de luxe-wagens markt dan zal dit zeker het geval zijn bij de invoering van de nieuwe berekening verkeersbelasting .

Ik geloof nooit dat ze de rijtaks zo veel ineens omhoog gaan doen…

rijtaks…

Voor 997 van 2006 +/- 3à4K!!!![/quote]

Je bedoelt toch BIV ipv rijtaks ?

Oppassen John met dergelijke zaken te posten, hebben ze hier niet graag… 😕

Is idd oud nieuws.
                      Zeker is tegen 2014 en naar Belgische gewoonte met terugwerkende kracht, de taks te betalen volgens de CO2 uittstoot.

Voor 997 van 2006 +/- 3à4K!!!!

het is inderdaad al een tijdje bezig maar vanaf 1 januari 2013 reeds 67% op basis van milieumerken. nu kan er nog wat bespaard worden.
                        wat de toekomst brengt?
                        ze zouden beter taksen berekenen op de gereden kilometers.

Zijn er opnieuw zaken aan het veranderen omtrent BIV en verkeersbelasting? De gegevens in dit topic zijn toch de gegevens die sinds maart 2012 van toepassing zijn? Met een gespreide invoering van 2 jaar.

is vooral voor wagen met een co2 van om en bij de 300g/km
                            Een recente porsche (jonge 997 en 991 etc) zullen voordeliger worden met de nwe BIV in 2014.
                            Wagens zoals bvb een landrover defender, maserati etc zullen héél duur worden (en reeds zijn) aangaande BIV vanwege de heel hoge co2.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.