Nieuwe garage Porsche Antwerpen

Home Forum Zeverhoekje Nieuwe garage Porsche Antwerpen

• Maker
    Discussie
  • Vandaag even een toertje gedaan met de *porsche :driver: even langst de nieuwe garage gepasseerd van Porsche Antwerpen,ik weet niet of er al mensen van het forum een kijkje zijn gaan nemen :coolness: ik ben alvast onder de indruk :respect2: de garage is zichtbaar vanaf de autostrade een beetje de stijl van *porsche Eindhoven,een aanrader voor eens langst te rijden :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Zaterdag was gewoon opendeur, de vrijdag ervoor was de officiële openingsparty en dit af tot in de puntjes 🙂

Er zijn heel weinig of geen P-dealers die een eigen carrosserie afdeling hebben .

hebben ze daar een eigen carrosserie afdeling ?

Zaterdagnamiddag langs geweest met “persoonlijke uitnodiging” ❗
            Geen kat die ernaar vroeg, ze dan maar ergens achtergelaten op een leeg partytafeltje.
            Donkere show-room, zwart overheerst, kortom somber net zoals de sfeer.
            Geen ontvangst, amper een drankje, aangeboden gekregen van een verloren gelopen ober. 🙁
            Erg weinig auto’s in de verkoopruimte, en dan nog een selectie van overkoopbaren had ik de indruk.
            Kortom, niet de moeite om het cameraatje uit de vestzak te halen.

Ben er ook eens ga kijken;man wat is dat een luxe garage ocharme als je daar klant bent en uw rekening krijgt!!!!!

niemand fotootjes genomen van de opening? ondertussen is de garage dan open voor het gewone publiek?

Mja, ga ook wel es kijken als ik er toevallig passeer 😉

Die uitnodiging krijg ik wel gefixt 😉
                    Spijtig, kan niet op zaterdag 🙁

Zal wel eens langsgaan de week daarop dan.

Ik denk zondag niet het is enkel Zaterdag enkel met persoonlijke uitnodiging op naam,na ontvangst van deze uitnodiging moest jezelf inschrijven op hun e mail en de persoonlijke uitnodiging meebrengen op zaterdag. :up: zonder uitnodiging niet toegankelijk.

Ik wil ook wel gaan kijken en wat foto’s schieten 🙂

Zijn ze zondag ook open? Want zaterdag ben ik aan het shooten in parijs :/

[quote=”joebarreke” post=154310]moet je een uitnodiging hebben voor de officiele opening want anders wil ik zaterdag ook wel eens langsgaan, is achter de hoek.[/quote]

Ja Bruno,enkel toegankelijk met persoonlijke uitnodiging Max 2 personen per uitnodiging.

lets crash the party :relaxman: :popcorn: :happydance:

moet je een uitnodiging hebben voor de officiele opening want anders wil ik zaterdag ook wel eens langsgaan, is achter de hoek.

Ben er afgelopen vrijdag geweest. Is inderdaad de moeite.

Waar is de tijd dat iedere P-bezitter uit de regio een uitnodiging kreeg. 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.