Nieuwe garage Porsche Antwerpen

Home Forum Zeverhoekje Nieuwe garage Porsche Antwerpen

• Maker
    Discussie
  • Vandaag even een toertje gedaan met de *porsche :driver: even langst de nieuwe garage gepasseerd van Porsche Antwerpen,ik weet niet of er al mensen van het forum een kijkje zijn gaan nemen :coolness: ik ben alvast onder de indruk :respect2: de garage is zichtbaar vanaf de autostrade een beetje de stijl van *porsche Eindhoven,een aanrader voor eens langst te rijden :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Zaterdag was gewoon opendeur, de vrijdag ervoor was de officiële openingsparty en dit af tot in de puntjes 🙂

0

Er zijn heel weinig of geen P-dealers die een eigen carrosserie afdeling hebben .

0

hebben ze daar een eigen carrosserie afdeling ?

0

Zaterdagnamiddag langs geweest met “persoonlijke uitnodiging” ❗
            Geen kat die ernaar vroeg, ze dan maar ergens achtergelaten op een leeg partytafeltje.
            Donkere show-room, zwart overheerst, kortom somber net zoals de sfeer.
            Geen ontvangst, amper een drankje, aangeboden gekregen van een verloren gelopen ober. 🙁
            Erg weinig auto’s in de verkoopruimte, en dan nog een selectie van overkoopbaren had ik de indruk.
            Kortom, niet de moeite om het cameraatje uit de vestzak te halen.

0

Ben er ook eens ga kijken;man wat is dat een luxe garage ocharme als je daar klant bent en uw rekening krijgt!!!!!

0

niemand fotootjes genomen van de opening? ondertussen is de garage dan open voor het gewone publiek?

0

Mja, ga ook wel es kijken als ik er toevallig passeer 😉

0

Die uitnodiging krijg ik wel gefixt 😉
                    Spijtig, kan niet op zaterdag 🙁

Zal wel eens langsgaan de week daarop dan.

0

Ik denk zondag niet het is enkel Zaterdag enkel met persoonlijke uitnodiging op naam,na ontvangst van deze uitnodiging moest jezelf inschrijven op hun e mail en de persoonlijke uitnodiging meebrengen op zaterdag. :up: zonder uitnodiging niet toegankelijk.

0

Ik wil ook wel gaan kijken en wat foto’s schieten 🙂

Zijn ze zondag ook open? Want zaterdag ben ik aan het shooten in parijs :/

0

[quote=”joebarreke” post=154310]moet je een uitnodiging hebben voor de officiele opening want anders wil ik zaterdag ook wel eens langsgaan, is achter de hoek.[/quote]

Ja Bruno,enkel toegankelijk met persoonlijke uitnodiging Max 2 personen per uitnodiging.

0

lets crash the party :relaxman: :popcorn: :happydance:

0

moet je een uitnodiging hebben voor de officiele opening want anders wil ik zaterdag ook wel eens langsgaan, is achter de hoek.

0

Ben er afgelopen vrijdag geweest. Is inderdaad de moeite.

0

Waar is de tijd dat iedere P-bezitter uit de regio een uitnodiging kreeg. 🙄

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.