nieuwe gebruiker / Car-enthousiast !

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuwe gebruiker / Car-enthousiast !

• Maker
    Discussie
  • :relaxman: :relaxman: :relaxman: goeidag alle forum gebruikers….of misbruikers 😉
    Ben een prille 30’er en heb net besloten om deze week een Porsche Cayenne 3.6 V6 aan te schaffen en hoop om hier op het forum dusdanig ook meer te weten te komen over de in acht te nemen punten en eventuele pijnpunten en had graag ook eens geweten of er andere mensen zijn hier met gelijkaardige wagen en hoe hun dagelijks verbruik eruit ziet met deze wagen !
    Cheers op voorhand en aangename kennismaking met iedereen trouwens :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Hier staat hij al beter op de vering denk ik…

Attachments:
      • IMG00368-20120314-1859.jpg

[quote=”Kajje79″ post=92279]zou kunnen dat hij daar volledig opgeblazen was….ben zelf aan het twijfelen nu :D[/quote]
        Dat moet je toch even nakijken hoor.

De PASM heeft een hoogteverstelling van 5 niveaus, je hebt het “speciale terrein” niveau van +- 271 mm bodemvrijheid, het “terrein niveau” van +- 241 mm bodemvrijheid, het “normale” niveau van +- 191 mm bodemvrijheid en als laatste het “extra lage” niveau met +- 181 mm bodemvrijheid.

Als extra heb je nog het “laadniveau” tot +- 161 mm maar dat dient om gemakkelijker in te laden, rij je weg op dit niveau dan zal hij automatisch 1 stand verhogen.

Zijn hogervermelde waarden niet juist bij jou dan moet je de drukspecificaties laten nakijken.

De nieuwe Cayenne model 2011 heeft optische wielkast randen zodat het lijkt dat deze lager ligt en dus mooier aansluit aan de wielen.

zou kunnen dat hij daar volledig opgeblazen was….ben zelf aan het twijfelen nu 😀

maar er staan maar 20 duims velgjes onder mommenteel ook…komt nog verandering in 😉

op normale stand en hoogte dacht ik

Anoniem

Staat inderdaad vrij hoog op de foto.

Invoer Spanje of vorige eigenaar Spanjaard?

@ Kajje79

Ik veronderstel dat de wagen is uitgerust met PASM.
                  In welke stand stond die als je de wagen hebt getrokken ?

welkom , mmoie P !!!!
                    :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Hier zijn ze dan , mn eerste foto’s van mijn eerste porsche….

LamboEmbolado206.jpg

LamboEmbolado203.jpg

LamboEmbolado202.jpg

hahaha groot gelijk , zou ook meestal langs voor instappen hahahaha 😉

Anoniem

Proficiat!! en welgekomen!!

Proficiat met de kjn .
                            Is een heel comfortabele reiswagen die wel een slok lust .
                            Automatische achterklep is overbodig ,meestal stap je toch voorin in . 😉
                            Als je het rationeel bekijkt zijn de meeste opties overbodig ,het is enkel luxe die het ons iets aangenamer maakt en de constructeurs rijker maakt .

Ooh ja , zal hopelijk straks de eerste foto’s van de wagen
                              <------ hiernaast posten

Bedankt iedereen en merciekes voor de info over het verbruik :applaus: …nu MOET ik em zeker in huis halen hahaha :relaxman:
                                Ga vandaag het papierwerk in orde brengen en hopelijk heb ik hem volgende week in m’n garage staan hehe

Voor degene die intresse hebben in de aankoop , het betreft een Cayenne 3.6 V6 , bj. 2007 , km-stand 16122 , Antraciet grijs met Beige en cognac 2-tone lederen interieur en full option behalve de automatische achterklep (maar heb me laten vertellen dat dat redelijk overbodig is) , dus daar gaan we niet over mekkeren 😀

PB

Howdie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.