NIEUWE GEBRUIKER FORUM

Home Forum Stel jezelf even voor ! NIEUWE GEBRUIKER FORUM

• Maker
    Discussie
  • DSC00072.JPG

Hallo aan alle forumgebruikers :driver:

Ik ben Luc uit Deurne bij Antwerpen en al ruim 3 jaar sterk gebeten door het Porschevirus 😆
    2 jaar geleden heb ik me aangesloten bij de POCA ( Porsche owners club Antwerpen ) een echte aanrader!!!
    We hebben hier al zeer leuke ervaringen opgedaan, mooie ritten – uitstappen en circuit
    evenementen meegemaakt.
    Wij hebben een 996 C4 van ’99 en voldoet zeer goed aan onze verwachtingen!

Hopelijk kan ik via het forum nog veel andere toffe mensen leren kennen die last hebben van hetzelfde beestje : PORSCHEVIRUS :relaxman:

Tot in Alden-Biezen :drink:

Luc Duvel

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
    • Hij Luc Welkom hier.
      Laat ons hier snel een op :drink:

Tot binnen kort. :driver:

Anoniem

Welgekomen :drink:

Welkom!

Welkom Luc :drink:
            Aan wagen te zien heb ik een vermoeden dat we elkaar al eens ontmoet hebben bij Miss Coast in de zomer van 2010.. ❓

DSC_0745.jpg

Welkom en tot in Alden Biesen

Welkom Poca lid hier op het forum ,Ik ken enkele mensen van Poca maar ik ben lid van PC Tielt ,Mooie voorstelling in alle geval :driver:

Van Harte Welkom !

Wim

Welkom op het forum, en zoals Bert al aangeeft, een foto van je auto zien we hier graag.

Welkom hier, en een fotootje van je wagen is zeker niet verboden ;).

9 reacties aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.