Nieuwe koning voor jullie

Home Forum Zeverhoekje Nieuwe koning voor jullie

• Maker
    Discussie

• Wim

Gefeliciteerd met jullie nieuwe koning, maar wat een stijve hark is dat. 😆
      Ik zag zijn vrouwtje tot 2x toe proberen hem een kus te geven, maar koele kikker hoor. 🙁

Zij is goed bevriend met onze Maxima en dat kun je goed zien, omdat ze lekker vrij is.
      Maar zoals het er nu uitziet likt het wel een copie huwelijk van Charles (hark) met Diana (spontaan)

Dus wat is jullie mening, gaat dit koppel vrijer worden als bij ons het koninklijk huis, of blijven ze afzijdig zoals altijd. 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
      • Of het nu Bodewijn, Albert of Filip is zal mij w(v)orst wezen, het blijft de koning van de walen als ze maar op hun 10de levensjaar begonnen zijn met Nederlands te spreken.

[quote=”cabrio wim” post=137222]
          Inleveren moeten we allemaal doen, doe ik ook en meer dan je denkt[/quote]

Dat is zo want we zijn luxepaardjes, onzen “beef” is eigenlijk van *wat* er uiteindelijk met dat geld gebeurt. Ik wil gerust bijdragen om het land uit het slop te halen maar we komen alleen maar meer en meer in ‘t slop terecht 😕
          Ik weet niet of ik hier of elders die 2 filmpjes gezien heb over die Nederlandse reporter die daar één en ander gaan filmen is van hoe het er aan toe gaat in de EU, maar fraai was het niet :puke:

On topic: ik denk dat ze zich wat jovialer zullen opstellen, daarmee *alle* krediet verliezend tov de bevolking.

In februari klagen we het minst, maar we boeren lekker door…

Wim

[quote=”Ghost” post=137210]Maar niemand heeft het over het eigenlijke onderwerp :wtf: meer wil daar niet over kwijt.

@Wim
              begrijp jij ons belgen nog :happy:[/quote]

Ik begrijp jullie als geen ander, daarvoor ben ik ook reserve Belg. 😉

Maar onderwerp dwaalt zo als meerdere threads goed af als we een draadje hebben waar de financiële kant er plots bij komt, terwijl daar geen van de topic starters om vroeg.. 😕

Maar heb veel belgische vrienden, en wil je pittige discussies op wat voor feestje dan ook, begin dan bij jullie over de belasting of werk waar btw op betaald moet worden.

Maar gelukkig zijn we toch met al ons geklaag, is het niet zo dan. 😉

Wim

[quote=”john.beton.” post=137205]@ wim:
                Kun je zelf ook een stukske inleveren hé, maar geloof mij als ze bij iemand aan de portemonnee komen zijn we allemaal het zelfde.

ik geef per jaar 27K van mijn brutoloon af als manager en doe al 8 jaar vrijwilligers werk en geef mensen eten die anders verhongeren omdat de staat ze in de steek laat en dat met 2 kleine kinderen!
                het volgende wat ik koop voor hun is een hoofddoek!
                leg jij bij?[/quote]

Ik denk dat jij je eigen een beetje zit op te fokken John, 😉 lees mijn antwoord nog eens goed op de vorige pagina.
                Inleveren moeten we allemaal doen, doe ik ook en meer dan je denkt, ook qua gezondheid. 💡

Maar waar ik op doelde in mijn vorige antwoord is dat we het toch allemaal goed hebben en best nog een stapje terug kunnen, dus in feite geef je gewoon het zelfde antwoord als ik, maar dan meer op een aanvallende manier. :relaxman:

Als ik dit allemaal lees word er toch een en ander duidelijk voor mij.
                    Iedereen heeft een mening en uitleg in ons apen land.
                    Maar niemand heeft het over het eigenlijke onderwerp :wtf: meer wil daar niet over kwijt.

@Wim
                    begrijp jij ons belgen nog :happy:

@ wim:
                      Kun je zelf ook een stukske inleveren hé, maar geloof mij als ze bij iemand aan de portemonnee komen zijn we allemaal het zelfde.

ik geef per jaar 27K van mijn brutoloon af als manager en doe al 8 jaar vrijwilligers werk en geef mensen eten die anders verhongeren omdat de staat ze in de steek laat en dat met 2 kleine kinderen!
                      het volgende wat ik koop voor hun is een hoofddoek!
                      leg jij bij?

ook @wes-rs, dit is enkel zijn donatie, zonder de anderen van de familie te tellen en de werkingskosten van het paleis, ben zelf ook niet anti-royalist maar het is wel erg dat je zoveel taksen moet betalen voor de weinige km die je rijdt. In mijn geval toch

[quote=”PT” post=137188]En dan nu terug de vraag van Wim : ‘gaan ze afzijdig blijven’ ? Ja of nee,…… :happydance:[/quote]

Het zal me worst wezen wat ze doen ,ik word er meestal niet vrolijker van als ik er wat over lees :ass:

Vincent slaat de nagel op de kop ! :applaus:
                          Bladerunner for president ! :respect2:

PT

En dan nu terug de vraag van Wim : ‘gaan ze afzijdig blijven’ ? Ja of nee,…… :happydance:

Flipke dus wel en Lucske niet, ik dacht het wel. :ass:

1349069246492912_animate.gif

[quote=”WES-RS” post=137180]
                                  Maar het is nu eenmaal zo dat we een koning hebben en die moet onderhouden worden… Betaal ik daar graag aan? NEE! Maar die paar euro per jaar die daar naar toe gaat… Wat ze met al mijn andere DUIZENDEN! euro’s belastingsgeld doen elk jaar, is véél erger! Dus kom op, wat is die paar euro ten opzichte van dat bedrag? Arm zal je er niet van worden… ;)[/quote]

Wil jij dan die 1 euro die ik aan Koning Filip, Philippe, Philip,… moet betalen niet in mijn plaats betalen? Het is tenslotte maar 1 euro, arm zal je er niet van worden, toch? :applaus:

Indien akkoord zal ik je mijn bankrekeningnummer doorsturen. :coolness:

Ik ben helemaal niet koningsgezind, sta absoluut niet te zwaaien met vlaggetjes langs de kant van de weg als de koning ergens in het openbaar komt, heb zelfs die mens nog nooit gezien! 😯

Maar het is nu eenmaal zo dat we een koning hebben en die moet onderhouden worden… Betaal ik daar graag aan? NEE! Maar die paar euro per jaar die daar naar toe gaat… Wat ze met al mijn andere DUIZENDEN! euro’s belastingsgeld doen elk jaar, is véél erger! Dus kom op, wat is die paar euro ten opzichte van dat bedrag? Arm zal je er niet van worden… 😉

En ik begrijp dat betalen voor iets wat je niet wilt zuur is, maar ik wou (als Limburger) ook niet betalen voor dat nieuw rond punt in Oostende, maar dat moet ik ook… 🙄

Wat we ook doen of zeggen, wij zijn de kleine man, en onze zakken zijn oneindig diep… De staat zal alles wat ze nodig heeft er toch altijd bij ons uit komen halen, willen of niet. 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.