Nieuwe konis fsd en nieuwe A bussen!.!

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Nieuwe konis fsd en nieuwe A bussen!.!

• Maker
    Discussie
  • Heb deze week onder mijn 993 4s nieuwe schokdempers konis laten plaatsen en de a bussen laten vervangen bij gert Carnewal!
    Een echte aanrader! Wagen rijdt super!.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • [quote=”cabrio wim” post=140189]
      In zune comfort geveerde luchtstoel last van je rug. :popcorn:[/quote]

toch niet in 20 jaar oud versleten materiaal met een miljoen km op de teller en een wegennet centrum Gent alsof het net gebombardeerd is door de geallieerden. Iedereen mag gerust eens 10 uurtjes komen rijden in mijn plaats maar achteraf niet komen klagen he :popcorn:

Misschien is het van al die zware zwartrijders buiten te duwen!? :mrgreen:

Wim

[quote=”Rocco” post=136359]ok bedankt, wil ook niet verlagen want mijn rug ziet al genoeg af van mijn werk[/quote]

In zune comfort geveerde luchtstoel last van je rug. :popcorn:

[quote=”Steve964Turbo” post=140184]
            BTW een 993 4S heeft standaard reeds de M033 verlaagde veren, maar niet de M030 sportkit.[/quote]

bedankt voor de extra info

@ronvos

Dan hebben onze 993 4S’en daar samen gestaan, want ik heb op dezelfde moment de mijne (arena rot) van Koni FSD’s voorzien, van nieuwe bussen in de A-amen en een veerpootbrug. :D. Ik dacht zelfs dat Gert er die week drie binnen had …

Kan inderdaad ook beamen zeer tevreden te zijn met de FSD dempers, op voorwaarde dat je de wagen als daily driver gebruikt zoals ik. Op m’n 965 turbo zou ik ze niet moeten hebben, daarvoor zijn ze dan weer te comfortabel.

Op het werk, de service en het advies van Gert kan je inderdaad moeilijk iets aanmerken :respekt: .

BTW een 993 4S heeft standaard reeds de M033 verlaagde veren, maar niet de M030 sportkit.

neen, was totaal op!
                je kan eens naar Gert bellen…

Mvg

Heb je de oude vering te koop ?

ok bedankt, wil ook niet verlagen want mijn rug ziet al genoeg af van mijn werk

Ik heb geen verlaging gedaan . Wil een beetje comfort.
                      De wagen rijdt echt super. Vakwerk van Gert!

tof, ik wil ook de FSD in de toekomst plaatsen, heb je de wagen op standaard veren nog of is hij verlaagd ?
                        en daarna door gert uitgelijnd ?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.