nieuwe lid gewdraa

Home Forum Stel jezelf even voor ! nieuwe lid gewdraa

• Maker
    Discussie
  • Hi all
    I would like to present myself.
    I am british but have been here in belgium since 1986.
    Ik kan flams schrijven maar niet echte zo goed.
    Woenachtig te putte antwerpen.
    Eigenaar van porsche 996 3.4l c2 cabrio. gekocht in 2013 om dat mijn vrouw graag porsche`s zijn.
    Ik ben fliegtuig technicus by Delta Airlines.
    Ben van plan mijn onderhoud self te doen.
    Thats it for now
    Happy new year to all, hope all you dreams come true
    Chris

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • Welkom Chris.

Knappe P. Nog even geduld en dan kan het dakje open.
      Zijn deze foto’s niet genomen in Melsbroek?

S2

Welkom Chris en veel plezier met je 996!!

Kijk, dat vind ik nu ook zie….hij moet maar Nederlands schrijven….goed voor de training.
          Doen wij ook als we in het buitenland zitten

[quote=”cabrio wim” post=155037]He mannekes, is vindt het al erg dat wij ons elke keer moeten aanpassen van taal als we in het buitenland zitten, zit blijkbaar in onze genen.
            Maar de Chris gaat het maar in het Vlaams doen anders gaat hij het nooit leren. :mrgreen: :up:[/quote]

Wim is nog straffer dan de burgemeester(es) van Menen.

😆 😈 😆

Wim

Kijk…..thats the spirit. :up:

En wij maken ook fouten in een andere taal, en daar kunnen we dan alleen maar van leren. 😉

ik zal mijn beste doen in het nederlands, maar geduld ik maak veel fouten.
                mvg

Wim

Mooie foto’s van de cabrio Chris.
                  Kleur combinatie is ook mooi. :up:

Wim

He mannekes, is vindt het al erg dat wij ons elke keer moeten aanpassen van taal als we in het buitenland zitten, zit blijkbaar in onze genen.
                    Maar de Chris gaat het maar in het Vlaams doen anders gaat hij het nooit leren. :mrgreen:

En inderdaad, een GT-R is ook geen verkeerd machine. :up:

Hier zijn de photos
                      😀

Attachments:
                      • 3117788105.jpg
                      • 3144937753.jpg
                      • 3153773504.jpg
                      • 3155845044.jpg
                      • 3166052198.jpg
                      • 3199937186.jpg
                      • 3175379798.jpg

Mocht het niet van haar geweest zijn, dan reed hij met een Nissan GTR :what:

Welcome Chris, enjoy your car. And yeah, she must be a biatch, making you buy a lousy Porsche against your will 😉

XXX

Welcome Chris. The b..tch is right, there’s no substitute *porsche :happydance:
                            By the way, anyone asked for pictures ❓ from the Porsche I ment 😀

hi all
                              Putte/ beerzel kort bij heist op den berg
                              yep my wifes a b****ch if it wasnt for her i would be driving a nissan gtr.
                              i shall post pics soon

just ordered new seal for the brake calipers in the states, gona change to red calipers.

Welkom Chris :drink:

Wim

Welkom Chris, en veel plezier hier op het forum. :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.