Nieuwe Macan GTS geleverd

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Macan Nieuwe Macan GTS geleverd

• Dit onderwerp bevat 14 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door bart.
  • Maker
    Discussie
  • Gisteren mijn nieuwe daily gaan afhalen, mijn tweede Zuffie. En ik ben super tevreden van de looks, hoe het rijdt en het geluid. Wou dit even delen met jullie. Nu de luxe vraag, morgen Haspengouw rit met den deze of de spyder…

Attachments:
    • image-2-3.jpg
    • image-2-3-4.jpg
    • image-2-3-4-5.jpg
14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Knap !

0

Mooi zeg ! En met die carbonaccenten duidelijk jouw bolide 🙂

0

[quote=”DST” post=231615]Ik kom straks ff met de spyder
          Kan jij de GTS laten zien :up:[/quote]die Spyder was echt TOP man :up: :up: :up:

0

Ik kom straks ff met de spyder
            Kan jij de GTS laten zien :up:

0

@FCB
              Na mijn luttele 350km moet ik toch wel zeker zeggen dat de GTS echt fantastisch rijdt, stuurt heerlijk, klinkt fantastisch voor ne turbo en comfortabel wanneer je het wilt en een beest in sport of sport plus.
              Serieus onder de indruk, zeker eens mee testen als je het overweegt

0

[quote=”steri2311″ post=231578]Ik zie het al madam draagt de broek[/quote]
                Gelijk overal zeker?!
                Moet toch wel toegeven dat het zwart in het echt toch wel vet is, denk dat je de carmine red toch beu wordt na tijdje.
                Dus madam gelijk :bounce:
                Maar de RS blijft toch in oranje, voilà :what:

0

Ik zie het al madam draagt de broek 😆
                  Vele aangename km toegewenst.

0

Erg mooie wagen, ik heb al zitten denken mijn GT3 weg te doen en een macan turbo of GTS te nemen. Of toch terug een cabrio ? Twijfels twijfels

0

feli met die fantastische garagebewoner :respect2:

0

Mooie wagen die GTS. :up:
                        Persoonlijk vind ik tegenwoordig de Macan mooier dan de Cayenne en zeker in GTS.

Luxeprobleem? Ik zie geen probleem …
                        Jij met de Spyder en madam met de Macan in haar kleurencombo.
                        En alle ķids kunnen meekomen, dus iedereen gelukkig. :happydance:

0

@DST
                          Carmine red was ook mijn eerste keuze maar een NO GO bij mijn madam. Geen probleem, all black met rode accenten kan ik best mee leven
                          image-2-3-4-5-6.jpg

image-2-3-4-5-6-7.jpg

0

Persoonlijk had ik een iets flasher kleurke gekozen, dat GTS rood bijvoorbeeld
                            Maar het zwart ziet er ook wel gelikt uit :lekker:

0

Zeer knappe macan , proficiat en veel plezier met :driver:

0
                              XXX

Nice piece of cabon 😀
                                Veel plezier aan deze black beauty :up:
                                Kom er maar mee af morgen, kunnen we ook kwijlen :engeltje:

0
                              14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.