Nieuwe Ned Porsche Scene

Home Forum Porsche Talk Nieuwe Ned Porsche Scene

• Maker
    Discussie

• MX-Trainer
    Deelnemer

ik stap vorige week krantenwinkel binnen, pak een Porsche Scene Live.
      uit gewoonte en al half wegdroomend loop ik naar de kassa en betaal.
      stap in mijn auto en tot mijn verbazing begin ik nederlands te lezen??!!!

en ja hoor sinds een maand of twee is de blad ook in het nederlands te verkrijgen. tof 😆

misschien ben ik weer de laatste die dit wist, maar toch wilde ik dit hier even op het forum gooien.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • In de uitgave van 23 oktober van Auto Wereld staat een 60 jaar Porsche Special van ongeveer 40 bladzijden, leuk om eens te lezen, wel wat fouten in 🙂 )

het wordt dus tijd dat ik nog eens eentje lees! 😉 Maar zo zie je maar weer; ik liet ze gewoon links liggen omwille van de eerdere exemplaren…

Dat komt omdat er nu ook vele eigen items in komen van Nederlanders en zelfs belgen !

en af en toe nog eens een vertaling uit de duitse scene…

kwalteit is er enorm op vooruit gegaan, ik hoop dat ze dat volhouden.

[quote=”porschky”:2m7b49kw]is eigenlijk al lang zo! Maar eerlijk gezegd ben ik op den duur weer de originele Duiste exemplaren beginnen kopen, omdat de kwaliteit van de vertaling zo erbarmelijk was (vertaalrobot??!), dat het me ergerde! En alle ads zijn toch van Duitsland… dus voor mij (die er geen probleem mee heeft om Duits te lezen, zeker niet wat automagazines betreft) was de keuze snel gemaakt.[/quote]

Klopt(e) ! Maar deze keer gaan ze toch professioneler tewerk heb ik de indruk. Er staan geen Duitse ads meer in, maar wel advertenties uit NL. Het wordt ook door een andere uitgeven dan vroeger hier in België en NL verdeeld… En de vertalingen zijn deze keer wél OK (toch voor de eerste 2 nummers die ik mocht lezen).

@Porschky : Ze zijn een tijd gestopt met de vertalingen . In alle Scenes (Porsche , VW, Opel , Ford etc) Misschien net vanwege die slechte vertaling 😉
                Nu zijn ze dus terug ermee begonnen

is eigenlijk al lang zo! Maar eerlijk gezegd ben ik op den duur weer de originele Duiste exemplaren beginnen kopen, omdat de kwaliteit van de vertaling zo erbarmelijk was (vertaalrobot??!), dat het me ergerde! En alle ads zijn toch van Duitsland… dus voor mij (die er geen probleem mee heeft om Duits te lezen, zeker niet wat automagazines betreft) was de keuze snel gemaakt.

Idem hier .
                    Gekocht in België daar ze die in Duitsland nog niet hadden .
                    Zegt de vriendin ineens dat ze in het Nederlands is .
                    Ik dacht dat ze een mopje maakte maar idd , het klopte

goed nieuws en nee, ik wist dat nog niet 😀

Anoniem

Good to know !
                        Was vroeger al in het NL te verkrijgen maar dan plots niet meer.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.