Nieuwe P en nieuw op forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Nieuwe P en nieuw op forum

• Maker
    Discussie

• Sven De Paepe
    Deelnemer

Hallo, ik ben Sven en kersvers vijtiger. :up: Na een jaar twijfelen, rekenen, rondvragen en vergelijken tussen Tesla S, Volvo XC90 T8, RR Sport Hybrid en de Cayenne e-Hybrid uiteindelijk toch voor deze laatste gekozen. Hybrid was een rationele beslissing, Porsche was de emotionele kant van de zaak. :engeltje: Levering zou voor midden februari zijn, nu nog even aan het beslissen qua verzekering, wintervelgen/banden en sneeuwkettingen en dan zijn we er klaar voor. Spannend en toch wel benieuwd hoe ik binnen een jaartje over deze beslissing ga denken, vooral omdat het merk toch ‘gevoelig’ lijkt te liggen in de publieke opinie zullen we maar zeggen. 😐 Zodra de wagen er is post ik zeker enkele foto’s, ik veronderstel dat dat zo hoort…

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Wim

Welkom :up:

welkom
          proficiat met de Porsche aankoop !!!
          :drink:

Welkom!

Maar… rationeel? Er bestaan verschillende soorten ratio. Jij bedoelt uiteraard de fiscale ratio! Daar kan ik inkomen. :popcorn:
            Geen verwijt hoor. Ik steek niet weg dat de aankoop van mijn 981 fiscaal zeer doordacht was. 180 g CO2, precies op de grens voor 70% aftrok beroepsgedeelte. Alle andere versie waren 60%

Qua groene ratio is een hybrid SUV een dijk van een contradictio in terminis… Hoeveel weegt dat ding niet?
            Edit: 2.350 kg DIN. Ik had 2.500 verwacht.

Welkom hier :drink:

alléé ook welkom héé :salut:

Hallo Sven, welkom om het Porsche forum, half Februari is kortbij, de countdown kan beginnen :driver:

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Welkom en gefeliciteerd, spannend in afwachting!

Ennuh, just let dem talk, while you do the driving! :driver:

XXX

Proficiat Sven, spannend afwachten op de foto’s 😀

van harte met de beslissing en aankoop!!!
                          De meeste die je slecht bekijken vergeten dat je er bloed zweet en tranen hebt ingestoken om je dit te kunnen permiteren. Het is echt niet de sint die em is komen brengen he!
                          Geniet ervan!

Welkom op het forum en proficiat met de aankoop.

Hey Sven, welkom op dit forum!
                              Hoezo gevoelig? Nog nooit zoveel bmw, audi en ” dikke mercedessen zien rondrijden!
                              En het zijn niet allemaal kaderleden en directeuren hoor.
                              Laat je niks wijsmaken , als je er zelf voor werkt en betaald :-).
                              Floere. :driver:

Ive

Welkom op het forum. Veel succes met de nieuwe ride :respect2:

Welkom Sven.
                                  Hoezo gevoelig? :mrgreen:
                                  Zeer juiste keuze alhoewel de Tesla mij ook wel charmeert!

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.