- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 februari 2017 om 03:49
Hoi, ik ben Mario, 52 jaar jong, wonende in Oost-Vlaanderen en sedert lang stiekem P liefhebber. Ben reeds geruime tijd lid hier doch niet in het bezit van een P.
Na jaren in de moto-wereld gezeten te hebben, vanaf mijn 18 jaar eigenlijk tot verleden jaar, hebben mijn rug en ik beslist om de moto (Ducati 1098) met pijn in het hart te verkopen. 🙁
In aanloop om het cabrio rijden uit te testen had ik een 4-tal jaren geleden reeds een 2004 Audi V6 2.5Tdi aangekocht waarmee we tevens ons jaarlijkse zomerreis naar Spanje deden, dit binnendoor verspreid over een 3-tal dagen met uiteten, uitslapen, kortom genieten van het cabrio rijden langs de bochtige bergwegen. :coolness:
Daar een vriend van mij 2 jaar terug een 918 GTS gekocht had en we samen regelmatig gingen toeren had ik het gevoel dat de P het motorgevoel kon evenaren, iets waar de Audi niet in slaagde qua prestaties. Tevens waren sedert kort de kinderen de deur uit.
Dus na een lange zoektocht bij onze oosterburen staat er sedert begin dit jaar een boxster 987 2009 2.9 pdk in mijn garage.
Het betreft de 255 pk versie en heeft de opties die ik belangrijk vond zoals navigatie en cruisecontrole voor onze reis.
De eerste rij indrukken zijn toch al positief, hopelijk wordt het een zonnige zomer :driver:Hier enkele foto’s.
Mario
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.