Nieuwe P

• Maker
    Discussie
  • Volgende week normaal mijne nieuwe P gaan ophalen, nog geen fotokes maar toch een tip van de sluier, op de remmen staat PCCB :relaxman: :driver: :relaxman: :driver: :relaxman: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 88)
    • Sweet!
      Congrats met de aankoop! :first:

0

Vandaag die nieuwe P gaan afhalen, is dan toch geen Turbo of GT3 geworden, wilde eerst nog beetje cabrio rijden deze zomer :driver: :driver: :driver:
        Is ne 997 4s handgeschakeld geworden met bijna alle mogelijke opties denk ik. :lekker: :lekker: :lekker:
        Ga hier al 2 fotokes plaatsen, de rest volgt later.

Attachments:
        • 9974sCabrio.JPG
        • 9974sCabrio1.JPG
        0

Luc met een beetje tegenzin 😉 ,met veel zin laten staan zeker .
          De jacht is soms nog leuker dan de trofee . 😉
          Vroeg of laat val je op het juiste exemplaar .
          Alhoewel 1 juli komt er snel aan . 😳

0

Back in Belgium, ja wat was er mis met diene Turbo ❓ ❓ ❓
            Had een ongeval gehad vooraan bestuurders kant, volgens eigenaar enkel wat schrammetjes, maar bij nader toezicht vond ik toch dat er meer was dan enkele schrammetjes 😥 😥 😥
            Heb hem dan maar met een beetje tegenzin laten staan.

Nu terug op jacht hé :relaxman: :relaxman: :relaxman:

0

Lap, zitten we hier al een week te raden voor niets :sarcastisch

0

[quote=”luc993cabrio” post=97764]Was dus inderdaad ne 997 Turbo handbak dat ik ben gaan bekijken, heb die voor de één of andere reden niet gekocht, iets in mij deed me twijfelen en dus niet gekocht, [/quote]

Jammer,Luc. 🙁 Ik keek er al naar uit om niet meer de enige te zijn op het forum.Wat was er mis met de 997 turbo ❓ Welke was het ❓

0

Die heeft hij ook al (zijn vrouw) :mrgreen:

0

Je kan misschien eenw vreemd gaan 😉 Allez gaan shoppen bij Ferrari he . 😳 😥

0

blijf maar ginder Luc, het regent hier toch, misschien vind je daar wel een italiaanse volbloed :mrgreen:

0

Was dus inderdaad ne 997 Turbo handbak dat ik ben gaan bekijken, heb die voor de één of andere reden niet gekocht, iets in mij deed me twijfelen en dus niet gekocht, ook ne (volgens de verkoper ‘perfecte ongevalvrije 997 4s cabrio Full option van 1ste eigenaar) gaan bekijken, had waarschijnlijk al meer dan 1 ne keer een frontale botsing gehad en was zowel van buiten als van binnen ne vuilbak en van de 4de eigenaar!!!
                        Momenteel dus nog gene andere 997 gekocht 😥 😥 :cry:, zoektocht gaat verder, nu verder genieten van onze 3 dagen Milaan (vandaag 25 graden :relaxman: :relaxman: :relaxman: )

0

[quote=”Gentleman” post=97625]Gisteren een Cayenne zien staan met gelijkaardige velgen, dus: een Cayenne![/quote]

Heb ik al, dus da was het nie 😎 😎 😎

0

Toch ook ferm benieuwd hoor!

0

ben beniewd, maar alvast proficiat

0

nog eens gokje doen GT3RS BJ 2007,in elk geval proficiat :driver:

0

Ik voel een naamswijziging aankomen… :mrgreen: proficiat!

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 88)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.