Nieuwe P

• Maker
    Discussie
  • Volgende week normaal mijne nieuwe P gaan ophalen, nog geen fotokes maar toch een tip van de sluier, op de remmen staat PCCB :relaxman: :driver: :relaxman: :driver: :relaxman: :driver:

13 reacties aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
    • Met gele stoppers.

[quote=”luc993cabrio” post=97490][quote=”de zwarte pijl” post=97483]proficiat met je turbo :applaus:[/quote]
        Wie zegt er hier iets van een Turbo :relaxman: :relaxman: :relaxman:[/quote]

2 turbo’s dan ? GT2 biturbo ? :mrgreen:

De Enige echte Porsche een Gt3 geval 😳 :applaus: :applaus: :applaus: .
          Luc ik wist dat je smaak en gevoel had . :respect2:

Anoniem

[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/This_thread_is_worthless_without_pics.gif[/IMG]

Proficiat, en foto’s zeggen meer dan woorden…dus…laat maar komen zou ik zeggen!

[quote=”luc993cabrio” post=97481]In ieder geval geen Tiptronic geval :driver: :driver: :driver:[/quote]
                :applaus:

Ne Carrera GT? 😉

[quote=”de zwarte pijl” post=97483]proficiat met je turbo :applaus:[/quote]
                  Wie zegt er hier iets van een Turbo :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Proficiat :relaxman:
                    Ben benieuwd 😀

Oef is al een opluchting en nu krijg ik hier de wind van voren van enkelen . 😳 😳 😉
                      Volgende tip aub .

proficiat met je turbo :applaus:

In ieder geval geen Tiptronic geval :driver: :driver: :driver:

Proficiat ,proficiat , :applaus: .Het zat eraan te komen 😉 .
                            Turbo-gevalletje ?
                            Wat tips en foto’s aub .

Proficiat Luc! :drink:
                              Een 997 Turbo tiptronic met PCCB ? 😉

13 reacties aan het bekijken - 76 tot 88 (van in totaal 88)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.