nieuwe panamera (2012) leder al versleten!!!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Panamera nieuwe panamera (2012) leder al versleten!!!

• Maker
    Discussie
  • ik heb destijds een nieuwe Panamera diesel gekocht bij Porsche Verellen. het leder van de bestuurdersstoel begint na 2 jaar al af te gaan. Let op! ik heb maar 45.000 km…
    gebeld naar Verellen wat te doen want de wagen is uit garantie! antwoord: Porsche komt voor 70 % tussen in het leder en niet de werkuren!!
    Van klantvriendelijkheid gesproken en van de kwaliteit van de huidige Porsches….
    IK had een 993 4 s van 1996, dat leder mocht je gerust nog zien…
    Wat ik wil zeggen: Porsche is een massa produkt geworden….

Sorry maar een nieuwe? nooit meer…

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • hierbij moet ik ronvos wel een punt geven, maar hoe duurder hoe fijner natuurlijk.
      wetende dat dit makkelijk kan worden opgelost zou Porsche daar toch geen steken mogen laten vallen! btw, je wil geen gebruikt interieur van een F430 na 50tkm zien hoor :popcorn:

Of het nu gspoten is of niet, voor een wagen van 100.000 kan dat gewoon niet!
        Ik zal nooit nog een nieuwe porsche kopen…

Ik vermoed dat dit een probleem is omdat het leder met waterhoudende verven is gespoten. Vroeger werden deze ge” connolised” en waren erg duurzaam.

Nu worden ze gespoten en moeten ze eigenlijk om de 3- 5 jaar worden opnieuw gedaan.

https://www.youtube.com/watch?v=LY4Qwr8VoB4

Gliptone Scuffmaster is ERG goed en komt de laatste jaren duurzamer uit dan de rest.
          http://www.liquidleather.com/scuffs.htm

MvG,

bert

Kan je eens foto’s sturen?

Dieteren doet het niet goed de laatste tijd. Heb zelf momenteel ook een “geschil”. Afwachten hoe dat geregeld wordt.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.